Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#205901
Dat hij tegen mijn gordijnen plast zal idd wel dominantiegedrag zijn of in ieder geval irritatie dat we hem niet bij yindra laten, maar dat met yindra is echt hitsigheid. Hij gedraagt zich wel eens (vaker) dominant tegenover honden, maar dat ziet er toch anders uit. Dan rijdt hij echt en nu likt hij vooral.

Maar ik zal het idd ook eens op het gedragsforum vragen.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op wo 17 nov 2004, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#205907
Succes! Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.
Mij lijkt het echt bezitterigheid naar de pup toe en daarbij daarbij protest omdat er een pup in huis is die misschien meer aandacht krijgt.
Ik kan het mis hebben hoor ;)
Door Eef+Stippels
#206286
Truus schreef: Succes! Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.
Mij lijkt het echt bezitterigheid naar de pup toe en daarbij daarbij protest omdat er een pup in huis is
Daarin heb je wel gelijk hoor. Het lijkt mij ook echt een protestactie. Yindra krijgt niet echt (veel) meer aandacht, ze ligt wel vaker bij ons maar ze is meer knuffelig dan Wandor, die houdt niet zo van knuffelen. Hij is echt een stoere bink ;D

Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd een beetje boos op hem ben, misschien niet goed maar ik vind het gemeen van hem dat hij yindra steeds omgooit en de hele tijd zit te etteren. Zo deed hij vroeger nooit.
Door Lizzy
#206288
Ik denk dat het inderdaad een heel goed idee is van Truus om deze situatie op het hondengedragsforum te zetten. Want dit is zo langzamerhand echt een vervelende situatie voor je aan het worden! Ik heb ergens het vermoeden dat het inderdaad niet meer alleen met hormomen te maken heeft....
Door Eef+Stippels
#206315
Eerst dacht ik dat Wandor tegen het gordijn plaste omdat yindra ook soms nog in huis plast, maar zelfs als yindra het droog houdt, plast hij in huis. (buiten plast hij ook altijd over haar plasjes heen, dus ik dacht dat hij het dan misschien ook binnen deed).

Ik heb het nu op het hondengedragsforum gezet.
Door jeanne
#209123
Nou, wij waren gisteren met de bassetfreaks in Scheveningen, en heb in overleg onze Bes ook meegenomen. Sil keek er al dagen niet meer naar om, terwijl ze nog steeds vloeit.
Maar owee, wat waren de andere reuen hitsig zeg :o
Is onze Sil nu zo'n sul???? Of komt het omdat ze hier de hele dag bij elkaar liggen?
Hop heb ik dus niet nodig gehad, na drie dagen was de lol eraf bij meneer.
Door Ilse
#210099
Jmmer dat hop bij jouw hond niet heeft gewerkt.
Ik had het er gisteren nog met mijn trimklant over, bij haar hond werkt het goed. Zij heeft het aan iedereen doorverteld. Dus volgens mij loopt zo half Etten-Leur aan de hop ;D ;D ;D
Ik hoop dat ze je op gedragsforum goed kunnen helpen!!

Groetjes van Ilse
Door Eef+Stippels
#213878
Inmiddels zijn we vrijdag bij de dierenarts geweest om uit te sluiten dat het plassen medisch is en omdat wandor er toch ook niet helemaal goed uitziet. Hij is magerder geworden en van de week hapte hij ook, maar niet gericht, het leek alsof hij pijn had en niet wist wat hij moest doen.

De dierenarts constateerde een lichte blaasontsteking (misschien dat hij daarom in huis plaste) en heeft AB meegegeven, daarnaast probeerde ze de prostaat te voelen, maar hier kon ze niet bij. Ze stelde voor de AB af te wachten en donderdag terug te komen. Wandor had ook verhoging, 39,2 C. Vrijdagavond hapte en gromde wandor ineens weer in het wilde weg en het lijkt mij alsof hij ergens behoorlijk last van heeft. Zaterdag lag hij op de bank en om de paar minuten sprong hij grommend op. Ik heb dus vanochtend direct de da gebeld en wandor kan vanmiddag om 14.00 uur terecht voor bloedonderzoek en een echo voor zijn prostaat. Hij loopt soms ook met gebogen rug.

Ik weet niet wat het zijn kan, van iets met zijn prostaat wordt hij toch niet magerder, of wel? Maar goed, we moeten dus afwachten.
Door Lizzy
#214199
En? Weet je al wat meer? (wel ontzettend oplettend van jou hoor!). Ik denk dat er een ontsteking kan zitten die de pijn en de verhoging veroorzaakt. Volgens mij kan het wel de prostaat zijn hoor.
Door Eef+Stippels
#214221
Ze heeft een bloedtest gedaan waarvan we misschien morgenavond de uitslag krijgen. Daarnaast is er wel iets met zijn nek, hij plastte toen ze zijn nek linksom draaide, dat deed hem dus behoorlijk pijn .....

Daarnaast heeft hij waarschijnlijk toch iets met zijn prostaat. Heel toevallig komen deze twee dingen dus samen, maar ze staan los van elkaar.

Het viel de da wel op dat bij het afcentrifugeren veel bloedcellen overbleven, wat kan duiden op een niertumor.

Mocht de bloeduitslag positief zijn, dus geen tumor, dan gaan we deze week naar utrecht naar een orthopaedisch en neurologisch chirurg, die gaat dan foto's maken.

Het is dus (weer) afwachten.... Ik hoop maar dat Wandor niet al te veel pijn heeft, ik vind het heel erg zielig.
Door Lizzy
#214223
Poeh hee.... jeetje, dit had ik niet verwacht zeg. Pffff, ik hoop ook dat hij niet teveel pijn heeft Evelyn en ik zal ook voor je duimen dat het in hemelsnaam maar niks vreselijks is.....
Gebruikersavatar
Door Binno
#214259
Tssss, het zit jullie niet mee zeg. :'( Hoop dat het uiteindelijk allemaal toch zal meevallen en er niks ernstigs gevonden wordt! We blijven verderduimen. Sterkte voor jullie en een voorzichtige knuffel voor Wandor! :-*
Door Truus
#214261
Ach jeetje Evelyn, ik lees dit nu pas en ga ongelooflijk duimen hoor! Hopelijk is het niks ernstigs.
Als je meer weet, laat je het weten he.
Een knuffel voor Wandor :-*
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door