Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door yalla
#200892
Bounty schreef: Een gedragstherapeute kan haar niet helpen, omdat het volgens haar in haar karakter zit. Ze wil er niet aan beginnen.
Wat een vreemde gedragstherapeut. Ik durf het wel aan hoor ;) Kom maar op met die dominante teef.......ik hou wel van uitdagingen ;D
Door Bounty
#200906
Hoi allemaal,

Ik zal even reageren, maar om eerlijk te zijn weet ik niet of ISIS is geholpen ???

De hond is van Petra (Bulbass).

Ow ze was trouwens net loops geweest las ik dus ze is nog niet geholpen ;D

Groetjes Bounty
Door Bounty
#200909
Toevallig provincie Zeeland?
yalla schreef:

Wat een vreemde gedragstherapeut. Ik durf het wel aan hoor ;) Kom maar op met die dominante teef.......ik hou wel van uitdagingen ;D
Door yalla
#200929
[quote="Bounty"]
Toevallig provincie Zeeland? [/quote]

Nee dat niet, maar ben daar wel met enige regelmaat. Dus mail maar als je een afspraak wilt maken (zie mijn profiel of kijk op mijn forum).
Door Bounty
#200947
Hoi Monique toch?

Ik zal het doorgeven aan Petra.
Ik heb de url van je forum al doorgegeven.

Groetjes Bounty (Bountygirl op je forum) ;D

[quote="yalla"]
[quote="Bounty"]
Toevallig provincie Zeeland? [/quote]

Nee dat niet, maar ben daar wel met enige regelmaat. Dus mail maar als je een afspraak wilt maken (zie mijn profiel of kijk op mijn forum).


[/quote]
Door oebaya
#201108
[quote="bullbass"]
Sorry john dit ging niet om een botje ofzo. daar ben ik me allemaal van bewust. Nu op dit moment ging het erom omdat me man op tessa der pootje stond en tessa begon te piepen en Isis vlamde er gelijk op daar gaat het om. [/quote]

Hier heb je je antwoord: het gekrijs is de trigger voor het gedrag. Nu moet je verder zoeken waarom Isis daarop zo fel reageert.
Verder moet je eens op www.proquiet.nl kijken, dat is een voedingssupplement, dat ook bij agressie resultaten kan afwerpen.
gr.
Nicolette
Door Ordell
#201115
[quote="oebaya"]
[quote="bullbass"]
Sorry john dit ging niet om een botje ofzo. daar ben ik me allemaal van bewust. Nu op dit moment ging het erom omdat me man op tessa der pootje stond en tessa begon te piepen en Isis vlamde er gelijk op daar gaat het om. [/quote]

Hier heb je je antwoord: het gekrijs is de trigger voor het gedrag. Nu moet je verder zoeken waarom Isis daarop zo fel reageert.
Verder moet je eens op www.proquiet.nl kijken, dat is een voedingssupplement, dat ook bij agressie resultaten kan afwerpen.
gr.
Nicolette
[/quote]

Voedingssupplementen moet je hiervoor nooit gebruiken vind ik, omdat wanneer het eventueel mocht helpen je nooit de oorspronkelijke oorzaak bestrijdt maar deze onderdrukt. Pas wanneer je de oorzaak hebt ontdekt en deze hebt weggenomen kun je ze ondersteunend gaan gebruiken. Maar ook hier ligt de zaak waarschijnlijk makkelijker dan gedacht, m.i. moet de hond uitgelegd worden dat dit gedrag door de baas niet wordt getollereerd.
Door bullbass
#201407
Hallo Nee Isis is niet geholpen en dat doe ik ook niet want mijn DA zeg dat ze dan alleen maar Agressiefer kan worden. Ik ben blij dat er mensen zijn die wel willen daar zal ik dan contact mee opnemen
Door oebaya
#201874
[quote="Ordell"]
[quote="oebaya"]
[quote="bullbass"]
Sorry john dit ging niet om een botje ofzo. daar ben ik me allemaal van bewust. Nu op dit moment ging het erom omdat me man op tessa der pootje stond en tessa begon te piepen en Isis vlamde er gelijk op daar gaat het om. [/quote]

Hier heb je je antwoord: het gekrijs is de trigger voor het gedrag. Nu moet je verder zoeken waarom Isis daarop zo fel reageert.
Verder moet je eens op www.proquiet.nl kijken, dat is een voedingssupplement, dat ook bij agressie resultaten kan afwerpen.
gr.
Nicolette
[/quote]

Voedingssupplementen moet je hiervoor nooit gebruiken vind ik, omdat wanneer het eventueel mocht helpen je nooit de oorspronkelijke oorzaak bestrijdt maar deze onderdrukt. Pas wanneer je de oorzaak hebt ontdekt en deze hebt weggenomen kun je ze ondersteunend gaan gebruiken. Maar ook hier ligt de zaak waarschijnlijk makkelijker dan gedacht, m.i. moet de hond uitgelegd worden dat dit gedrag door de baas niet wordt getollereerd.
[/quote]

Heb je mij horen beweren, dat het voedingssupplement de oorzaak wegneemt, het helpt alleen en maakt behandeling makkelijker.
Bovendien las ik dat de teef net loops is geweest, ik denk dat haar hormonen hier ook fiks in meespelen.
En verder ben ik het geheel met je eens: de baas moet gewoon laten weten dat hij knokken niet accepteert.
Waarschijnlijk om andere redenen dan jij, bij mij is de reden nl. dat knokken zelf belonend gedrag wordt door alle reacties die in het lichaam plaatsvinden. De hond raakt gewoon verslaafd.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door