Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Elise
#1645239
Suzy is schijnzwanger, Mijn moeder heeft druppeltjes gehaald Puur Schijnzwanger en dat helpt goed, maar ze vraagt zich af hoe lang ze hiermee door moet gaan. Kan iemand mij vertellen hoe lang ze hiermee door moet gaan?
Door geer
#1645323
Kleine aanvulling, ik ga door tot de klachten normaliter ook over zouden zijn, dit om te voorkomen dat de klachten verdwijnen, je stopt..en ze komen weer terug. Zeg maar.
Door zurca
#1650607
Ik spring even op dit topic in ;)

Ziggy is momenteel ook schijnzwanger. Niet willen eten, pieperig, hangerig...gewoon niet zichzelf.
Na haar loopsheid ben ik haar Pulsatilla granules gaan geven. Een vorige keer had ze hier best goed op gereageerd, nu dus niet.
Ik zoek nu dus iets anders en kwam hier dit topic tegen....Is dit iets wat ik haar nu nog kan gaan geven en waar ik nog resultaat mee kan verwachten?
Vaak word, dacht ik, toch aan geraden om met zulke dingen gelijk na de loopsheid te beginnen? Dus gaat zoiets nu nog wel helpen?
Ik kwam hier dus Puur schijnzwanger tegen maar misschien weet iemand hier nog iets anders, iets wat misschien beter kan helpen bij Ziggy haar "klachten"?

Alvast bedankt voor het meedenken iig.
Door evenstar
#1650651
Hormeel van het merk Heel
Dat heeft Jazz van mij van Hella Metjox gehad omdat Puur schijnzwanger ook niet hielp bij haar.
Hormaal kun je gewoon bij de apotheek bestellen
Jazz weegt 20 kg en moet s'morgens 2 tabletten en sávonds 1 tablet
Door zurca
#1650700
Tabletten...dat klinkt wel prettig om te geven.
Ik ga is even kijken naar Hormeel, bedankt ;)

Had jij hiermee vlot resultaat? En ben je dit gaan geven vanaf het einde v/d loopsheid of pas toen de klachten kwamen?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door