Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door **Jolanda**
#1462208
lauraV schreef: :( zie dat xanax op recept moet....
Laura, ik heb het gewoon bij een DA kunnen kopen. Een DA waar ik toevallig was omdat ik met mijn zus en haar kat naar hun DA ging. Deze arts wist dus niet meer over mijn hond dan dat ik hem vertelde.
Dus als ik jou was zou ik even met jouw DA bellen en er naar vragen ;)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1462763
ok , dat schept al wat meer uitzicht  :)
ga morgen eens informeren ....
werkt xanax snel , ik bedoel is het sterk en zijn ze ermee van de wereld?
Door **Jolanda**
#1462772
Ik heb een soort bijsluiter gekregen, volgens mij gemaakt door de desbetreffende DA.
Ik heb er nu geen tijd voor, maar misschien dat ik morgen wel tijd heb om het even samen te vatten en via PB door kan sturen ;)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1462776
das heel aardig jolanda , maar eerst eens de xanax zien te verkrijgen bij de DA ;)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1463414
de  DA had geen xanax....
ze adviseerde me telizen 50 mg .....als ik vandaag nog zou gaan beginnen lukte het nog wel voor oud op nieuw :-X
Door **Jolanda**
#1463782
En een andere DA? Ik heb het immers ook via een andere DA gekregen.
Of heb je een aardige/makkelijke huisarts? Misschien dat die een paar pillen kan voorschrijven?? (het is immers een 'mensen-medicijn')
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1463837
heb net de nieuwe dierenarts hier geprobeerd , en had ook geen xanax in huis ....
bestellen zou te laat zijn :-[
Door Borke
#1464409
lauraV schreef: de DA had geen xanax....
ze adviseerde me telizen 50 mg .....als ik vandaag nog zou gaan beginnen lukte het nog wel voor oud op nieuw :-X
Nu met Telizen beginnen heeft volgens mij geen zin, ik ben daar al in begin november mee begonnen...
Ik denk dat je die Xanax moet gaan halen bij een DA die het wel heeft, misschien even een oproepje in de Bar plaatsen en kijke of je daar goede tips op krijgt, want de tijd dringt...
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1464411
lauraV schreef: heb net de nieuwe dierenarts hier geprobeerd , en had ook geen xanax in huis ....
bestellen zou te laat zijn :-[
Waar woon je?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1464424
zou ik een kwart vetranquill kunnen geven naast de telizen op oudenjaarsnacht?
(voor het geval)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1464428
lauraV schreef: zou ik een kwart vetranquill kunnen geven naast de telizen op oudenjaarsnacht?
(voor het geval)
Nee, zou ik niet doen, van vetranquil neemt vuurwerkangst alleen maar toe, omdat ze de knallen extra goed horen maar daar lichamelijk niet op kunnen reageren. Het is een narcosemiddel, geen angstremmer.
Vraag anders je dierenarts naar diazepam.
lauraV schreef: weert
o dat is een beetje uit de richting :D
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1464478
Mevroi Kruim schreef: Of Alprazolam, dat raadde Matthijs Schilder aan voor vuurwerkangst.
Dat is Xanax ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door