Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Sella
#1432597
Voor jezelf kan je het wel wat sterker maken, kijken wanneer je het niet te zuur vindt.
Aangezien jij ook niet van die zoete dingen houdt hoef je het niet met honing te verhullen.
#1432616
Ik heb mijn hond met appelazijn met water gewassen (plaatselijk), omdat ik dacht dat het de jeuk wat zou verminderen. De jeuk werd wel minder geloof ik, maar nu,  2 weken later, is de vacht waar ik haar gewassen heb, rood/oranje verkleurd!  >:(
Dus traanstrepen verwijderen met appelazijn: lijkt me geen goed idee! Dat is lood om schroot, zal ik maar zeggen  :o
#1432624
Bosliefje schreef: Ik heb mijn hond met appelazijn met water gewassen (plaatselijk), omdat ik dacht dat het de jeuk wat zou verminderen. De jeuk werd wel minder geloof ik, maar nu, 2 weken later, is de vacht waar ik haar gewassen heb, rood/oranje verkleurd! >:(
Dus traanstrepen verwijderen met appelazijn: lijkt me geen goed idee! Dat is lood om schroot, zal ik maar zeggen :o
Volgende keer witte azijn in 't afspoel water doen ;)
#1491825
Hier zou iets door het drinkwater vrijwel niet helpen. Hoeft ook niet, ik heb geen witte honden.
Dat kleine slokje vocht, dat ze dagelijks drinken, kan nooit genoeg zijn om echt iets van de azijn binnen te krijgen. Hoeveel, of hoe weinig drinkt jouw hond en hoeveel moet hij dan per dag opnemen?
Volgens mij, bestaan er wel capsules.
Ik adviseer niet om die te geven, want ik heb er geen idee over, maar ik dacht, dat ze wel te koop zijn.

Hanny
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door