Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#122396
Anna Penta schreef: Nou had ik al geen hoge pet op van meneer F. H. maar nu komt hij helemaal niet meer geloofwaardig op me over!

Ik heb toen Pon een pupje was op aanraden van Margriet Dudok Van Heel twee maal drie weken reinigingskuur gedaan bestaande uit groene leem (zal ik inderdaad over het voer hebben moeten strooien), jeneverbes, citroen en ik meen tea tree. Toen at ze alles nog dus dat was geen probleem. Het heeft alleen niets gedaan tegen de allergie.
Waarom is nou wat FH zegt meteen verkeerd? Dit is wel zoals het door de "fabrikant" wordt aangewezen alleen in de praktijk werkt het niet altijd even makkelijk, maar het werkt wel. Er zullen best honden zijn die het drinken, alleen zou dat bij meerdere honden ook al niet praktisch zijn.

Overigens heeft de anti-allergiemethode hier wel heel gunstig werk verricht. Ik gebruikte daarbij wel heel zuivere oliën, misschien dat daar ergens een verschil kan zitten.

Of zou het misschien toch zo zijn dat honden die vers/rauw eten beter reageren op natuurproducten dan honden die middels hun voer nog veel chemische stoffen binnenkrijgen.
Door Anna Penta
#122536
Angelique schreef: Beetje vreemde rea vind je ook niet?
YEP! Vind ik dus ook ;)

[Zijn we het eindelijk ergens over eens joh ;D]
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door