Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door marisja
#978646
Sorry beetje late reactie van me.... maar was helemaal vergeten :o dat ik ook in dit Topic een vraag had gesteld! Dat was t Crab appel, ik wist dat ik iets vergeten was de vorige keer..... :-\

Tja dat Ushi meer last heeft dan Bumper is wel duidelijk. Ze is erg chagerijnig, angstig, schrikachtig, blijft krabben...heel veel krabben, heeft last rode plekken op haar huid en draagt een vreemd ruikend geurtje bij zich....
Bumper heeft ook wel wat last van jeuk ( maar zeker in mindere mate dan Ushi), rode oogjes, rode huid tussen de teentjes en onder zijn neusrol, verliest ontzettend veel haren en ook hij heeft dat rare geurtje.... Pluspuntje, Zijn verkoudheid is gelukkig verdwenen....!!!!

Ze krijgen nu:
~ Carnibest Eend/rijst (mag dit omruilen voor eend diabeet)
~ Probiotica
~ Echinecau extra forte.... hoelang mag ik dit eigenlijk geven
~ Wasbeurd met tea tree shampoo

En daar komt dat vanaf morgen Crab apple bij...... Is dit voldoende?

Ik heb al verschillende keren gelezen over het zwart worden van de huid, door pigment.
Kan dit kwaad, of hoort dit zo.... ????? Bumpers buikje is namelijk behoorlijk zwart...... Ook Ushi heeft zwarte vlekken op haar lijfje.
Laatst gewijzigd door marisja op do 05 jun 2008, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#978665
Mijn hond heeft ook last van een zwarte buik, dit heeft ze meestal in combinatie met andere irritaties van haar huid, zij is een heel zwak hondje dat jarenlang te kampen heeft gehad met chronische diarree en chronische huidklachten, ik ben er sinds kort achter dat haar huid slecht reageert als ze veel zwemt.
Het is in mijn ogen niet normaal als de buik van de hond zwart wordt, er is dan iets mis, maar je moet er achter zien te komen wat het is. Ik ga even mijn topic zoeken, daar staan ook foto's van haar zwarte buik (op die foto's was haar huid verder gaaf, meestal heeft ze ook pusblaasjes als haar buik zwart is).
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door