Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door jill
#81348
Hitam schreef: Ok, wie heeft het boek: honden die weten wanneer hun baas thuiskomt van Rupert Sheldrake gelezen?
Over telepathie bij dieren.
Vond het toch wel erg overtuigend.
Yep, ik heb dat boek.
En voor degene die wel interesse heeft in het communiceren met dieren is het boek van Marta Williams
"learning their language" een aanrader.
Het is wel in het engels.
En als je dat gelezen hebt is het misschien niet zo 'vreemd' allemaal als de meeste denken..... ;)
Door yalla
#81642
callas schreef: Ondertussen wil ik heeeeeeel graag weten wie of wat dit gedrag veroorzaakt heeft. Waarom is de vlam in de pan geslagen. De dames hebben wel eens eerder ruzie gehad maar dat was na 5 min. weer vergeten.
Vandaag hebben ze weer ruzie gehad. Noesje lijdt er echt onder dus dit kan zo niet doorgaan. :'(
Wie kan helpen???

groet Callas
Nou Callas, als jij een goede gedragstherapeut in de arm hebt genomen dan heeft zij/hij jou ook verteld wat het gedrag veroorzaakt. Als een therapeut dat namelijk niet vertelt, dan wel niet weet dan kan er ook geen goeie therapie ingezet worden.
Dierenparagnosten? Nou sorry hoor, ik geloof er geen barst van. Gedragstherapeuten? Ja, daar geloof ik wel in. Ben er namelijk zelf eentje ;)
Door yalla
#81643
Ordell schreef:

Nou ja jammer dat je het zo opvat maar ik kon mijn oogjes toch echt niet droog houden bij bovenstaande opmerking.... ;)
Maar goed, ik weet dus dat zoiets niet bestaat. Mocht iemand denken met honden te kunnen communiceren zijn ze van harte uitgenodigd.... ;D.
Hahahaha. Nou ik wil daar dan ook graag bij zijn Ordell. Geldklopperij, dat is het. Geloof me nou maar, die zgn. dierenparagnost heeft een leuke marketingstunt uitgehaald. Niet meer en niet minder.
Door Lizzy
#81660
yalla schreef:

Hahahaha. Nou ik wil daar dan ook graag bij zijn Ordell. Geldklopperij, dat is het. Geloof me nou maar, die zgn. dierenparagnost heeft een leuke marketingstunt uitgehaald. Niet meer en niet minder.
Dat is jouw mening.
Door ine
#81705
Zonder iemand naar beneden te halen of af te zeiken, ook onder de gedragstherapeuten zitten Charlatans!
Helaas, daar heb ik ervaring mee.Niet met mijn eigen honden, maar met een pup bij mij vandaan!
Laat iedereen het op zijn manier proberen op te lossen, als het dier er maar beter van wordt!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#81750
Ine schreef: Zonder iemand naar beneden te halen of af te zeiken, ook onder de gedragstherapeuten zitten Charlatans!
Helaas, daar heb ik ervaring mee.Niet met mijn eigen honden, maar met een pup bij mij vandaan!
Laat iedereen het op zijn manier proberen op te lossen, als het dier er maar beter van wordt!
Ine for President!
:D
Door sharpie
#81772
yalla schreef:

Hahahaha. Nou ik wil daar dan ook graag bij zijn Ordell. Geldklopperij, dat is het. Geloof me nou maar, die zgn. dierenparagnost heeft een leuke marketingstunt uitgehaald. Niet meer en niet minder.
Ik heb het helemaal niet over een dierenparagnost gehad, maar over een dierencommunicator.
Ik zou niet zo goed weten wat een dierenparagnost nou precies doet ???of het moet hetzelfde zijn als een dierencommunicator, maar onder een andere naam ???

En het is heel makkelijk om hier grappen over te maken, maar er zijn toevallig zat mensen en hun dieren, die hier enorme baat bij hebben gehad.

Maar het schijnt jullie blijkbaar toch wel te boeien, want jullie raken er maar niet over uitgegrapt :P
Door yalla
#81783
Ine schreef: Zonder iemand naar beneden te halen of af te zeiken, ook onder de gedragstherapeuten zitten Charlatans!
O zeker weten!! Iedereen mag zich namelijk zo noemen; het is geen beschermd beroep dus dan krijg je altijd een hoop mensen die ook hier een slaatje uit denken te slaan.
Door yalla
#81784
Lizzy schreef:

Dat is jouw mening.
Ja dat klopt, maar dit is toch een forum dan mag ik toch mijn mening geven? En daar hoeft toch niet iedereen het mee eens te zijn?
Laatst gewijzigd door yalla op vr 16 apr 2004, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door yalla
#81785
sharpie schreef: En het is heel makkelijk om hier grappen over te maken, maar er zijn toevallig zat mensen en hun dieren, die hier enorme baat bij hebben gehad.
Ja inderdaad ik geloof hier niet in (en met mij vele anderen....). Maar iedereen mag uiteraard zijn mening hierover geven toch? Bovendien ben ik erg benieuwd naar die mensen en hun dieren die hier enorme baat bij hebben gehad. Dus als jij met bewijzen kunt komen, ben ik snel overtuigd hoor.
Door jill
#81829
sharpie schreef:

Ik heb het helemaal niet over een dierenparagnost gehad, maar over een dierencommunicator.
Ik zou niet zo goed weten wat een dierenparagnost nou precies doet ???of het moet hetzelfde zijn als een dierencommunicator, maar onder een andere naam ???

En het is heel makkelijk om hier grappen over te maken, maar er zijn toevallig zat mensen en hun dieren, die hier enorme baat bij hebben gehad.

Maar het schijnt jullie blijkbaar toch wel te boeien, want jullie raken er maar niet over uitgegrapt :P
Een dierencommunicator praat met dieren en een paragnost 'vangt' waarnemingen op buiten de bekende zintuigen om van zowel mensen, dieren, voorwerpen alsmede gebeurtenissen.
Door tieneke
#81991
Zoals Lizzy al zei,er is beslist meer tussen hemel en aarde!
Sommige mensen zijn spiritueler ingesteld, en staan er ook meer voor open dan anderen.
En dat is het verschil ;)
Door Lisa
#82015
Helen schreef: Nou goed, ik heb al vaker gezegd wat ik van een dierenparagnost vind. Dus nog maar een keer

- Als je snel van je geld af wilt moet je er naar toe gaan ( je kan het ook aan mij geven wordt het tenminste goed besteed)
groetjes Helen
Niet iedereen vraagt er geld voor...
Door Lisa
#82016
yalla schreef:

Ja inderdaad ik geloof hier niet in (en met mij vele anderen....). Maar iedereen mag uiteraard zijn mening hierover geven toch? Bovendien ben ik erg benieuwd naar die mensen en hun dieren die hier enorme baat bij hebben gehad. Dus als jij met bewijzen kunt komen, ben ik snel overtuigd hoor.
Wat voor bewijzen wil je hebben? Een wetenschappelijk bewijs zul je niet krijgen, maar wel dat een voor mij vreemd iemand dingen over mijn poes wist te vertellen terwijl ze dat niet kon weten.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door