Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door oebaya
#168451
Dat er meer is tussen hemel en aarde, daarvan ben ik overtuigd. Heb daar heel verbluffende dingen van gezien, waarbij zeker geen sprake kon zijn van bedrog. Bij dierencommunicatoren en - paragnosten ben ik echter bang, dat ze overigens zonder kwade bijbedoelingen, precies dat laten horen, wat de eigenaar van een dier graag wil horen. Ze hebben dan wel een gave, maar die is in feite op mensen gericht. Ze ontvangen de signalen van de baas en vertalen die als komende van het dier.
gr.
Nicolette
Door Kati
#168532
Ik denkt dat als je zeker wil weten of het werkt, je het gewoon maar eens moet proberen... Je kan alleen wat armer zijn, dat is alles!
Er bestaat toch ook zoiets als een paardenfluisteraar?
Ooit is er ook iemand geweest die dit heeft geprobeerd dus...
Gebruikersavatar
Door Sonja
#168683
Kati schreef: Ik denkt dat als je zeker wil weten of het werkt, je het gewoon maar eens moet proberen... Je kan alleen wat armer zijn, dat is alles!
Er bestaat toch ook zoiets als een paardenfluisteraar?
Ooit is er ook iemand geweest die dit heeft geprobeerd dus...

Het punt is alleen dat het vaak zo moeilijk te controleren is of datgene wat die dierenparagnost vertelt wel waar is.

Ik snap eigenlijk de vergelijking met de paardenfluisteraar niet. De methode van Monty Roberts is uiteindelijk gewoon een trainingsmethode. Ik vind dat niet echt iets paranormaals.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door