Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#506510
[quote="Lizzy"]
Maar voorlopig heeft deze DA het weer goed voor mekaar. Liep deze pup de kans op een lang, gezond leven op vers; staat tie nu weer op 'korrels' van Hill's >:( :'(
[/quote]
Dat is het ergste >:(
Door tieneke
#506540
[quote="Lizzy"]
Maar voorlopig heeft deze DA het weer goed voor mekaar. Liep deze pup de kans op een lang, gezond leven op vers; staat tie nu weer op 'korrels' van Hill's >:( :'(
[/quote]
Kan de Da van de zomer weer op vakantie >:(
Door tieneke
#508370
[quote="Nelly"]
Wat zijn dan INDOOR dogs? Honden die nooit never buiten komen? Dat er, vooral in steden, katten wonen die niet buiten kunnen/mogen is tot daaraan toe, maar honden die niet buiten komen? :-\
[/quote]
Er zijn er meer dan je denkt,vaak worden ze ook nog op het balkon uitgelaten ::) ::)
Door Femke
#509282
[quote="tieneke"]
Er zijn er meer dan je denkt,vaak worden ze ook nog op het balkon uitgelaten ::) ::)
[/quote]

ik ken iemand die had 2 shi-tzu's en die gingen op de kattenbak. Kwamen alleen buiten als het heel mooi weer was (zondagmiddag wandelingetje).
Gebruikersavatar
Door Angelique
#509964
Ik had laatst ook iemand aan de mailbox hangen die me vroeg of er een bloesemremedie was die ervoor kon zorgen dat haar York het op de kattenbak ging doen ::)

Verder krijg ik in de trimsalon regelmatig hondjes die zeiken en sch**ten waar ze staan. Op mijn vraag aan de eigenaar of ze dit thuis ook zo doen, vang ik toch regelmatig een "ja....want ze komen nooit buiten en zo'n klein plasje dweilen we zo wel op :-X
Door tieneke
#509974
[quote="Femke"]
ik ken iemand die had 2 shi-tzu's en die gingen op de kattenbak. Kwamen alleen buiten als het heel mooi weer was (zondagmiddag wandelingetje).

[/quote]
Mijn tante haar 3 honden(dalmaten) waren alledrie verande zindelijk en deden niets buiten,knap he?
Door tieneke
#509976
[quote="Angelique"]
Ik had laatst ook iemand aan de mailbox hangen die me vroeg of er een bloesemremedie was die ervoor kon zorgen dat haar York het op de kattenbak ging doen ::)

Verder krijg ik in de trimsalon regelmatig hondjes die zeiken en sch**ten waar ze staan. Op mijn vraag aan de eigenaar of ze dit thuis ook zo doen, vang ik toch regelmatig een "ja....want ze komen nooit buiten en zo'n klein plasje dweilen we zo wel op :-X
[/quote]
Zijn dus nooit fatsoenlijk zindelijk gemaakt... misschien op een natte krant ::) ::)
Onze puppies waren al aardig zindelijk vanaf de fokster ;)
Door Nelly
#510911
En de hele dag binnen? Denk dat ik horendol van ze zou worden. Behalve met het wandelen lopen ze hier zeker de halve dag buiten te rauzen (heb geen grasje meer over :-\), behalve als het heel hard regent, dan komen ze na een kwartiertje of zo voor de deur staan. En nu het vriest hebben ze hun eigen prive ijsbaantje :) En als je ze gezien had vanmiddag :-X. Maar ze hadden wel veel lol gehad ;D
Door drdrum
#513028
Het gaat hier gewoon om een eigenaar die zich niet heeft voorbreid op de komst van een pup.
Een kwakzalver die zich DA noemt en een dieren winkel eigenaar met het IQ van een volwassen baffiaan.
Omdat je niet goed voorbereid bent en je dus niet verdiept hebt in de juiste voeding is het niet zo vreemd dat je lichtjes in paniek raakt.
Mijn advies: 1)Als een speer op zoek naar een homeopathiese DA. en je pak Hill's weggeven aan iemand waar je reuze de pest aan hebt.
2)Zo snel mgl.liefst vandaag nog, lezen over vers voer en dit gaan voeren.
3) Een gezond wantrouwen ontwikkelen jegens allen die je wat anders dan vers vlees proberen aan te praten.
Succes!
Door Laura2004
#513101
drdrum schreef: Het gaat hier gewoon om een eigenaar die zich niet heeft voorbreid op de komst van een pup.
Een kwakzalver die zich DA noemt en een dieren winkel eigenaar met het IQ van een volwassen baffiaan.
Omdat je niet goed voorbereid bent en je dus niet verdiept hebt in de juiste voeding is het niet zo vreemd dat je lichtjes in paniek raakt.
Mijn advies: 1)Als een speer op zoek naar een homeopathiese DA. en je pak Hill's weggeven aan iemand waar je reuze de pest aan hebt.
2)Zo snel mgl.liefst vandaag nog, lezen over vers voer en dit gaan voeren.
3) Een gezond wantrouwen ontwikkelen jegens allen die je wat anders dan vers vlees proberen aan te praten.
Succes!
Goed advies, alleen zou ik de zak brokken aan het asiel geven! ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door