Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Red_Eyes
#501408
voor alle duidelijk heid mijn pup komt niet uit een deirenwinkel maar vabn bij mensen die pups van hun honden hadden ik weet ook dat ik in zon dierenwinkel geen pup moet kopen maar dat beestje kon ik niet aan ze lot overlaten wie weet waar was hij terecht gekomen

ik heb niet gezegd dat het demodex is maar dat de da dat ook vermoede omdat het hele nest dit heeft

als ikl gizmo onder een blacklight hou dan kleuren er op kleine plaatjes groene plekjes op wat wel wil zegn dat er schimmel was

ik moet zeggen ben verandert met voeding (Hill's)
heef hem die viacutan plus en moest verder doen van da met daktarin en alles lijkt op het zicht mooi te verbeteren ik hoop echt dat het geen demodex is maar wacht op telefoon van da
Door Red_Eyes
#501423
heb even info genomen bij da en hij raade me toch aan om korrels te geven toch zolang hij pup voor de ontworming en mits het een kruising is tussen een rednose en een american stafford schijnt het dat hij veel agressieffer zou zijn zal hem wekelijks een stuk rauw vlees geven maar wat kan ik geven(tip)

hill's komt van bij de da zelf
zijn brokken maar schijnt dat alles er inzat dat nodig is hij raade me de ukanuba's ook af dus er moet wel een verschil zijn kijk ander op site van hill's
Gebruikersavatar
Door cheeta
#501428
aggresief van rauw ga toch gauw weg, dikke onzin!!.
haal hem lekker van die steriele brokken af en geef je pup wat hij nodig heeft, hij zal je dankbaar zijn.
Om zijn huid weer voorelkaar te krijgen is ondersteuning in zijn voeding heel belangrijk.ik ben bang dat dit met brokjes niet gaat lukken en de da verdiend weer goed aan jou en je pupje, geld wat je beter aan GOEDE voeding kan besteden
Door Lizzy
#501430
Ja, begrijpelijk dat hij Hill's aanraadt.... hij verkoopt het zelf.... Wie wordt hier nou wijzer van, denk je? Ik moet je eerlijk zeggen dat mijn broek finaal afzakt van wat deze dierenarts je heeft verteld. Hij kan er niet erg genoeg NAAST zitten, hij klept uit zijn nek en ik kan je alleen maar zeggen: jammer dat je niet naar onze adviezen wilt luisteren.
Door Jolly
#501435
Red_Eyes schreef: hij raade me de ukanuba's ook af dus er moet wel een verschil zijn kijk ander op site van hill's
volgens mij heb je nog niet helemaal door op wat voor forum je bent, hier wordt door practisch 90% van de leden geen enkel brokje/korrel(hoe je het noemen wil) gevoerd, gewoon vanwege het feit dat het allemaal zo bewerkt is, met chemische toestanden en dus zo steriel is, dat een hond er eigenlijk geen donder mee kan.
We gaan dus echt niet kijken op een site van een hill's of welke brokfabrikant dan ook.

Ik vind het altijd heel erg jammer en eigenlijk behoorlijk sneu dat Da's nog steeds denken dat rauwe complete vleesvoedingen, dus ÓÓK inclusief botten en organen, slecht is voor honden en vooral dat honden er agressief van worden.
Dit laatste is echt klinkklare onzin.
Laatst gewijzigd door Jolly op ma 27 feb 2006, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door chrisje
#501737
Red_Eyes schreef: heb even info genomen bij da en hij raade me toch aan om korrels te geven toch zolang hij pup voor de ontworming en mits het een kruising is tussen een rednose en een american stafford schijnt het dat hij veel agressieffer zou zijn zal hem wekelijks een stuk rauw vlees geven maar wat kan ik geven(tip)

hill's komt van bij de da zelf
zijn brokken maar schijnt dat alles er inzat dat nodig is hij raade me de ukanuba's ook af dus er moet wel een verschil zijn kijk ander op site van hill's

Wij hebben altijd Staffords gehad en een Pitje. Laat je niets wijs maken door deze dierenarts. Mijn honden eten verse voeding en Barfen tussendoor. Lekkere lamsribben stuk scheuren, kippennekken, kippenbillen en geen greintje agressie. Ze weten niet eens wat ze met een levende loslopende kip moeten doen als er één hun pad kruist.
Het bloed vang ik op en laat ik hen mee opdrinken, vinden ze heerlijk. En nee, het zijn geen bloeddorstige beesten. Laat je maar eens goed informeren ivm brokken. Mijn man heeft op zo'n fabriek gewerkt, en die weet daar het fijne van.
Je dierenarts krijgt een % op de verkoop van Hills. Moest hij nu afhangen van Eukanuba, zou hij dit aanraden.
Door Laura2004
#504483
Wat een b*llsh*t verkoopt jou DA, sorry dat ik het zo zeg, maar hier zakt ook mijn broek van af.
Je gelooft toch niet wat deze man zegt, het is echt pure onzin. Ik heb een amstaff (bijna hetzelfde als een pittbull) en zij is totaal niet agressief.
Je moet het maar omdraaien, als je een leeuw ineens brinta gaat geven wordt hij niet minder agressief, dus andersom werkt het ook niet zo, als je een hond vlees geeft wordt hij echt niet agressief. Ik zou het wel een beetje naief vinden als je dit gelooft :-\
Hills en ieder ander merk korrels is gewoon troep en zeker voor een stafford of pittbull (die heel gevoelig zijn) is het op den duur gewoon ontzettend slecht.
Ik vind eigenlijk dat die DA zichzelf geen DA mag noemen, wat een onzin >:(
Door Nelly
#506394
[quote="Red_Eyes"]
heb even info genomen bij da en hij raade me toch aan om korrels te geven toch zolang hij pup voor de ontworming en mits het een kruising is tussen een rednose en een american stafford schijnt het dat hij veel agressieffer zou zijn zal hem wekelijks een stuk rauw vlees geven maar wat kan ik geven(tip)

hill's komt van bij de da zelf
zijn brokken maar schijnt dat alles er inzat dat nodig is hij raade me de ukanuba's ook af dus er moet wel een verschil zijn kijk ander op site van hill's

[/quote]Ja hoor, daar gaan we weer. Alweer zo'n DA die de kassa hoort rinkelen, en van 2 kanten nog wel. Eerst van die "goeie" brokken, en dan van de kwaaltjes die de hond van die " goeie " brokken krijgt. Geef die hond nou toch lekker kvv, geeft niet wat voor merk en juist voor een pup is het zo belangrijk!
Door 202spots
#506402
Ik weet niet eens welk merk het is...maar jullie hebben toch ook de brokken speciaal voor elk soort ras???
dus brokken voor de poedel, andere brokken voor de herders enz.
Nou zag ik van de week met 'n half oog 'n reclame spotje op T.V.....speciale brokken voor INDOOR dogs!!! ::)
Zal ik verbaast zijn wanneer er vogende maand 'n brok te voorschijn komt die speciaal voor OUTDOOR dogs is ??? 8)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#506414
[quote="202Spots"]
Ik weet niet eens welk merk het is...maar jullie hebben toch ook de brokken speciaal voor elk soort ras???
dus brokken voor de poedel, andere brokken voor de herders enz.
Nou zag ik van de week met 'n half oog 'n reclame spotje op T.V.....speciale brokken voor INDOOR dogs!!! ::)
Zal ik verbaast zijn wanneer er vogende maand 'n brok te voorschijn komt die speciaal voor OUTDOOR dogs is ??? 8)
[/quote]

Royal Canin, zul je bedoelen. Speciale brokken voor Yorken, labje, DH's, enz.
En er is al jaren voer voor "indoorkatten" dus voer voor indoorhonden was een kwestie van tijd :-X
Door Nelly
#506456
[quote="202Spots"]
Ik weet niet eens welk merk het is...maar jullie hebben toch ook de brokken speciaal voor elk soort ras???
dus brokken voor de poedel, andere brokken voor de herders enz.
Nou zag ik van de week met 'n half oog 'n reclame spotje op T.V.....speciale brokken voor INDOOR dogs!!! ::)
Zal ik verbaast zijn wanneer er vogende maand 'n brok te voorschijn komt die speciaal voor OUTDOOR dogs is ??? 8)
[/quote]Wat zijn dan INDOOR dogs? Honden die nooit never buiten komen? Dat er, vooral in steden, katten wonen die niet buiten kunnen/mogen is tot daaraan toe, maar honden die niet buiten komen? :-\
Door 202spots
#506465
[quote="Nelly"]
Wat zijn dan INDOOR dogs? Honden die nooit never buiten komen? Dat er, vooral in steden, katten wonen die niet buiten kunnen/mogen is tot daaraan toe, maar honden die niet buiten komen? :-\
[/quote]

Nee, ik denk dat ze wel buiten komen voor 'n wandel en P & P,maar dat ze samen met de baas (of alleen/) 't grootste gedeelte van de dag in huis zijn.

hier is de Purina website: http://164.109.19.173/Products/Detail.a ... oductID=13

YOUR DOG'S GOT IT MADE. He spends most of his time indoors, enjoying familiar surroundings and all the comforts of home. But did you know indoor dogs may get less exercise and may be prone to dry skin? That's why Purina veterinarians and nutritionists developed Purina® Little Bites Indoor Complete, formulated to meet the nutritional needs of indoor dogs like yours, as well as the nutrition needed to Build, Replenish and Repair his body every day.

En kijk wat voor lekkers er allemaal in zit! ::)

Ingredients:
Ground yellow corn, meat and bone meal, corn gluten meal, animal fat preserved with mixed-tocopherols (form of Vitamin E), soybean meal, animal digest, brewers rice, salt, potassium chloride, L-Lysine monohydrochloride, choline chloride, calcium phosphate, Vitamin E supplement, zinc sulfate, zinc proteinate, ferrous sulfate, parsley flakes, added color (Yellow 6, Yellow 5, Red 40, Blue 2), manganese sulfate, manganese proteinate, niacin, Vitamin A supplement, calcium carbonate, brewers dried yeast, copper sulfate, calcium pantothenate, copper proteinate, garlic oil, pyridoxine hydrochloride, Vitamin B-12 supplement, thiamine mononitrate, Vitamin D-3 supplement, riboflavin supplement, calcium iodate, menadione sodium bisulfite complex (source of Vitamin K activity), folic acid, biotin, sodium selenite.
A-4120
Laatst gewijzigd door mahuni op di 07 mar 2006, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door