Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Lola_Bizzy
#3460527
Kort gezegd heb ik de verkeerde besteld voor honden met spondylose en artrose, namelijk Mattisson met 260 mg DHA en 4 mg EPA. Ik zit nu met drie potten van 120 capsules. Ik zou twee potten kunnen retourneren, tegen verzendkosten natuurlijk, of ze opmaken. Drie capsules voor een hond van 40 kilo per dag, dacht ik. En dan andere bestellen, die hier wordt aangeraden bijvoorbeeld.

Is dit een goed idee? Zou het nog in elk geval iets doen bij ze?
Door Lizzy
#3460538
Lola_Bizzy schreef: za 10 jun 2023, 08:28 Kort gezegd heb ik de verkeerde besteld voor honden met spondylose en artrose, namelijk Mattisson met 260 mg DHA en 4 mg EPA. Ik zit nu met drie potten van 120 capsules. Ik zou twee potten kunnen retourneren, tegen verzendkosten natuurlijk, of ze opmaken. Drie capsules voor een hond van 40 kilo per dag, dacht ik. En dan andere bestellen, die hier wordt aangeraden bijvoorbeeld.

Is dit een goed idee? Zou het nog in elk geval iets doen bij ze?
Ik zou ze zelf omruilen. Juist bij dit soort processen vind ik EPA gewoon te belangrijk.
Door Lola_Bizzy
#3460542
Lizzy schreef: za 10 jun 2023, 14:04 Ik zou ze zelf omruilen. Juist bij dit soort processen vind ik EPA gewoon te belangrijk.
Oké, dan koop ik voor de honden die van Testa. En gebruik de andere zelf wel. Bedankt voor het meedenken, daar heb ik veel aan.

NB zouden twee capsules per hond van 40 kilo oké zijn?
Door Lizzy
#3460559
Lola_Bizzy schreef: za 10 jun 2023, 15:29 Oké, dan koop ik voor de honden die van Testa. En gebruik de andere zelf wel. Bedankt voor het meedenken, daar heb ik veel aan.

NB zouden twee capsules per hond van 40 kilo oké zijn?
Van Testa zou ik 4 a 5 dagen per week 1 capsule geven en 2 a 3 dagen 2 capsules. En dan even kijken (een maandje) hoe dat gaat.
Door Lola_Bizzy
#3460561
Lizzy schreef: za 10 jun 2023, 18:30 Van Testa zou ik 4 a 5 dagen per week 1 capsule geven en 2 a 3 dagen 2 capsules. En dan even kijken (een maandje) hoe dat gaat.
Ga ik doen, dankjewel.
Door Lizzy
#3460567
Het mag wel he, twee per dag. Maar zoooo goedkoop is het nu ook weer niet dus ik zou met minder proberen te doen. Het is best krachtig en effectief spul.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door