Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#3204294
Mijn eerste bevindingen nu na drie dagen. Dexter lijkt minder hijgerig en wat makkelijk op te staan als hij heeft gelegen. Ik ben voorzichtig positief .Vandaag is hij naar twee druppels smorgens gegaan.
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#3205366
Dexter staat nu op twee maal daags 2 druppels. Hier laat ik hem voorlopig op staan .
Ik moet zeggen dat er toch wel verschil te merken is nu . Gister was ik vergeten hem druppels te geven en sávonds begon hij dan ook weer te hijgen . Vandaag weer gewoon zijn dosis opgepakt en hij is weer rustig en maakt weer aanstalten om te spelen .
Voor nu denk ik dat de dosis 2 maal daags 2 druppels wel voldoende is voor hem :)
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#3205539
http://www.naturion.nl Hier heb ik het besteld. Een proefflesje van 5 ml . 4%
Ik weet niet of je het mag geven in combinatie met een pijnstiller. Dexter gaf ik verder geen medicatie als glucosamine en groenlipmossel poeder. De groenlipmossel geef ik nu niet meer .Hij krijgt nog wel glucosamine erbij van me
Door charmed
#3215583
CBD olie is tegelijk ook een pijnstiller (al werkt dat niet bij elke hond als pijnstiller)

Zou eerst kijken of het voldoende effect heeft en dan met je da overleggen, zou dat zeker niet doen zonder overleg met da. Als er wat is dan kan je altijd je da vragen wat te doen.
Ik denk dat een gewone pijnstiller wel kan, maar een opiaat is een No-go
san :) schreef:welk merk heb jij?
en mag je dit geven tegelijk met metacam?
Door hamada
#3219496
Deze is inderdaad niet echt sterk. Bij www.cannaz.nl hebben ze huisdieren olie van ruim 2% die een stuk goedkoper is dan de goliyoli.
Hier krijgen ze CBDolie 4%, die van www.zamnesia.nl en die van www.deCBDsite.nl.
We zijn begonnen met de goliyoli maar al snel overgestapt naar hoger percentage.
Naar mijn mening is 4% effectiever als je echt klachten hebt, m.n. pijn. En dan beginnen met 1 druppel en op geleide van effect ophogen.
Joy weegt 10 kilo en krijgt 3x dgs 3 druppels voor haar zenuwpijn maar heeft een periode op 2x2 gestaan.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3219670
Bedankt voor de reacties !
Ik ga gewoon beginnen met deze (was al besteld, mevrouw ongeduld ik haha) maar zal de volgende keer een andere bestellen.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3219673
hamada schreef:Deze is inderdaad niet echt sterk. Bij http://www.cannaz.nl hebben ze huisdieren olie van ruim 2% die een stuk goedkoper is dan de goliyoli.
Hier krijgen ze CBDolie 4%, die van http://www.zamnesia.nl en die van http://www.deCBDsite.nl.
We zijn begonnen met de goliyoli maar al snel overgestapt naar hoger percentage.
Naar mijn mening is 4% effectiever als je echt klachten hebt, m.n. pijn. En dan beginnen met 1 druppel en op geleide van effect ophogen.
Joy weegt 10 kilo en krijgt 3x dgs 3 druppels voor haar zenuwpijn maar heeft een periode op 2x2 gestaan.
Of ik kijk niet goed, maar bij die link die ik gaf heb je 20 ml voor 23,60 en die bij Zammesia heb je 10 ml voor 12,50 (dus voor 20 nl 25 euro)
Dus uit de link is in mijn ogen niet veel duurder toch ?

Ik ga die lagere gewoon zelf proberen en eens kijken wat het doet voor mijn fibro, en bestel voor de honden wel een sterkere
Die honden hebben het zo slecht nog niet ;D
Door hamada
#3219685
Bij Cannaz is de dieren CBD olie 10 ml €12,50 Dit is de minder sterke olie, iets van 2 1/2 %
Bij Zamnesia is de 4% organische zoiets van €27,50 maar zij hebben geregeld aanbiedingen (15 of 20% korting) en dan koop ik er meteen 5 of zo. Dan zit je onder de €20 per flesje.
Bij de CBDsite is het €21 per 10 ml. voor 4% olie, vaak ook wel kortingsacties via de facebookpage en de golyoli is iets van €19,50 meen ik.
dus best de moeite waard van rondshoppen. En wel kijken of er tests beschikbaar zijn over de samenstelling, want CBD is hot, en er zijn steeds meer adressen waar je het kunt bestellen.
Via Apollyon of Zamnesia zit volgens mij wel goed, DeCBDsite is ook een betrouwbaar adres.
Door zurca
#3219918
Ik heb zojuist eens gekeken naar de sites die hierboven genoemd worden.
Is er iemand hier die CBDolie inzet bij stress/angst?
Ik lees namelijk op internet dat het hiervoor ook kan helpen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door