Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door pippie
#318471
ben nou met Barfje dit soort dingen al aan het oefenen dus als ze ooit iets toegediend moet krijgen hoop ik dat het goed gaat en dat ze niet moeilijk doet. Bij de dierenarts is ze ook al geweest en dat vond ze supergezellig, lag gewoon op de behandeltafel te kwispelen ;D ;D ;D
Door ''Lenie...
#323293
;) Het gaat me nu veel beter af met de solidago druppeltjes, ik doe de druppeltjes in een eierdopje en daar doe ik een klein theelepeltje vruchtensap bij ''even schudden en dan giet ik het met een kleine lepel naar binnen.
Inderdaad als je even streng bent dan gaat het beter heb ik ook wel gemerkt, ik deed eerst te zoetsappig en dan wil het gewoon niet.

Heb natuurlijk ook weer even wat informatie in gewonnen ;D

Geachte mevrouw Berends,

het beste is inderdaad met wat water, maar als dat erg problematisch wordt kunt u de druppels ook geven met wat vla of desnoods met een sapje.

Met vriendelijke groet,
A.Vogel Gezondheidslijn
Door geer
#323318
Hij heeft ook redelijke hanglippen, toch? Kan je het niet op een lepeltje gieten, rustig wachten tot hij lekker slaapt, lip optillen en het naarbinnen mikken?
Door Femke
#323456
geer schreef: Hij heeft ook redelijke hanglippen, toch? Kan je het niet op een lepeltje gieten, rustig wachten tot hij lekker slaapt, lip optillen en het naarbinnen mikken?
hahahaha ja dat heb ik hier ook geprobeerd. Tot er één hoestend, proestend en kokhalzend wakker schrok (en het was maar en halve milliliter) en mij zo vernietigend aankeek dat ik het bijna in mijn broek deed!!

Nee Loebas vindt het geloof ik fijner als hij zijn 'borreltje' krijgt als hij wakker is ;D
Door ''Lenie...
#324650
:D Of je de druppeltjes nou met een spuitje of een lepeltje geeft, het is natuurlijk wel de bedoeling dat een hond wakker is.
Bij mijn hondjes gaat dat prima ( gelukkig ) ;D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door