Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#2501999
nova schreef: Ik heb een poosje spirulina gegeven, maar helaas levert dat hier nogal jeuk op. :-\
Ik gebruik in de toekomst beter wat anders, dat zal drainage compositum zijn, chlorella of detox. Eerst maar eens kijken wat nog in de doos van pandora zit.
Het ontgiften zorgt in het begin ook vaak voor klachten door alle afvalstoffen die vrij komen voor ze worden afgedreven.
Zo zie je ook vaak dat een dier of mens eerst griepverschijnselen krijgt na het ontgiften voor de verbetering optreed.
Ik gebruik groene leem en voeg daar jeneverbes, tea tree en citroen olie aan toe.
Ik gebruik het wanneer nodig.
Voor mezelf meestal 2 keer per jaar en voor de hond 1 keer per jaar.
Voor de katten gebruik is overigens alleen pure groene leem, ik voeg dus geen olie toe voor de katten.
#2509488
Inge en Bono schreef: Ik wilde het ook weer eens doen.
Maar Liz krijgt medicijnen (tamsulosine) om te kunnen plassen; werkt die medicatie dan nog wel/hetzelfde?
Het drijft alle stoffen die niet in het lichaam horen af dus ook de medicatie die ze nu krijgt.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door