Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Axel*
#2261228
Darqan heeft al lange tijd een zichtbare knobbel op de binnenkant van zijn spronggewricht, Dierenarts vond het maanden geleden niet alarmerend, is ook niet groter geworden.
Sinds paar dagen heeft hij daaronder een plek, ziet eruit als schuurplek, hotspot... daar heeft ie aan gelikt, is nu na verzorging netjes doorg en blijft zo.
Darqan heeft Schildklierproblemen en zijn vacht wisselt momenteel op flanken, buik en poten. Dat terzijde. Dus heb gedacht dat het daardoor kwam.
Nu heb ik zo effe goed door zijn vacht zijn poten betast, voor en achter en ik vind meerdere verdikkingen, onderhuidse knobbels...  :(
+ Daar op die achterpoot tussen bult en schuurplek is een bult (0,5cm diameter) nu open en bloedt.
Ik hou helemaal niet van bulten  :-X
Ik ga maandag of dinsdag naar de dierenarts.


Het gaat hier echt van kwaad naar erger met alle ellende :'(
Door *Axel*
#2264255
`t Zijn nieuwe fistelgangen... Geen tumoren.
Verder vond ie dat , als ik zijn huid, schildklierwaardes en fistels zo onder controle kan houden zoals ie er nu uitziet, ik tevreden moet zijn.
Ik zou silicea willen bijgeven. Welke potentie en hoeveel?
Door tieneke
#2264258
*Axel* schreef: `t Zijn nieuwe fistelgangen... Geen tumoren.
Verder vond ie dat , als ik zijn huid, schildklierwaardes en fistels zo onder controle kan houden zoals ie er nu uitziet, ik tevreden moet zijn.
Ik zou silicea willen bijgeven. Welke potentie en hoeveel?
He bah! wat een gedoe weer met Darqan, beterschap voor je ventje  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door