Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#274752
danielle1980 schreef: ja ik probeer altijd als mn pupkopers vragen hebben het zo goed mogelijk te onderbouwen,
maar helaas werkt dat niet altijd
(en doorsturen naar precies het goed stuk over bp is best lastig uit mn hoofd ;))
en sommige geloven toch sneller de da of bv de vereniging.
daarom ben ik blij met de link. :D
Ja, kersverse hondeneigenaren geloven toch (te) vaak de da of zelfs de dierenwinkel :-\ Maar nu kun je ze doorverwijzen naar deze link en natuurlijk naar hier, naar de beginnersdocumentatie in de bieb ;)

Misschien kun je de interessantste stukken uitprinten en er een soort info-boekje voor de pupkopers van maken ???
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op vr 04 mar 2005, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
#274755
Evelyn schreef: Ja, kersverse hondeneigenaren geloven toch (te) vaak de da of zelfs de dierenwinkel :-\ Maar nu kun je ze doorverwijzen naar deze link en natuurlijk naar hier, naar de beginnersdocumentatie in de bieb ;)

Misschien kun je de interessantste stukken uitprinten en er een soort info-boekje voor de pupkopers van maken ???
voor mn pupboekje had ik al toestemming gevraagt aan lizzy om dingen te gebruiken.
dat mocht, dus mn boekje bestond uit veel info via bp.
ook uit dingen die tannetje geschreven had enz.
het is heel erg dik geworden, maar de meeste hebben echt echt gelezen en er vele vragen over gesteld.
sommige doen wat ze zelf willen, maar ja dat blijft altijd.
van 9 pups die we hadden staan er 8 nog volledig op kvv en 1 zit op brokken van farmfood en die krijgt 1 keer per week een dag ahv.
dus niet verkeerd ;)
de meeste zijn ook niet meer ontwormt sinds ze hier weg waren en hebben alleen de 6 en 12 weken enting gehad. :D
Laatst gewijzigd door danielle1980 op vr 04 mar 2005, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#274778
danielle1980 schreef: voor mn pupboekje had ik al toestemming gevraagt aan lizzy om dingen te gebruiken.
dat mocht, dus mn boekje bestond uit veel info via bp.
ook uit dingen die tannetje geschreven had enz.
het is heel erg dik geworden, maar de meeste hebben echt echt gelezen en er vele vragen over gesteld.
sommige doen wat ze zelf willen, maar ja dat blijft altijd.
van 9 pups die we hadden staan er 8 nog volledig op kvv en 1 zit op brokken van farmfood en die krijgt 1 keer per week een dag ahv.
dus niet verkeerd ;)
de meeste zijn ook niet meer ontwormt sinds ze hier weg waren en hebben alleen de 6 en 12 weken enting gehad. :D
Dat klinkt hartstikke goed! Je kunt er uiteindelijk niets tegen doen, mochten de nieuwe eigenaren brokken willen gaan voeren, maar als je ze goed informeert dmv zo'n boekje, dan heb je toch kans dat mensen erover gaan nadenken. Ik denk namelijk dat veel mensen brokken voeren omdat ze niet beter weten of de moeite niet (willen) nemen om het uit te zoeken.
Hartstikke goed dat er 8 pups op vers staan!! Je hebt dus een goede invloed gehad op de nieuwe eigenaren!
Door danielle1980
#274925
Evelyn schreef: Dat klinkt hartstikke goed! Je kunt er uiteindelijk niets tegen doen, mochten de nieuwe eigenaren brokken willen gaan voeren, maar als je ze goed informeert dmv zo'n boekje, dan heb je toch kans dat mensen erover gaan nadenken. Ik denk namelijk dat veel mensen brokken voeren omdat ze niet beter weten of de moeite niet (willen) nemen om het uit te zoeken.
Hartstikke goed dat er 8 pups op vers staan!! Je hebt dus een goede invloed gehad op de nieuwe eigenaren!
ja dat denk ik ook, voordat karin me op vers vlees wees had ik er ook nog nooit van gehoord.
ik wist gewoon niet beter dan brok.
wat ik wel wist dat essie brokken vaak niet wilde eten en minx er niet tegen kon. :(
Door Eef+Stippels
#274942
danielle1980 schreef: ja dat denk ik ook, voordat karin me op vers vlees wees had ik er ook nog nooit van gehoord.
ik wist gewoon niet beter dan brok.
wat ik wel wist dat essie brokken vaak niet wilde eten en minx er niet tegen kon. :(
Ik wist er in eerste instantie ook niets van. Toen Wandor vanaf pup niet wilde eten vertelde degene waar ik de pupycursus deed dat ik ook vers zou kunnen proberen. Heb ik natuurlijk direct gedaan en verhip, hij vrat me de oren van het hoofd ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#274990
Als deze dierenarts hier in de buurt zat stapte ik direct over, en dat niet alleen omdat hij pro vers is, want eigenlijk heb ik het nooit over voeding met mijn DA maar gewoon zijn gehele visie staat mij erg aan..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door