Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2249470
het begint minder diep te worden, het geheel ziet er iets rustiger uit. Ik heb het net schoon gemaakt, en dan ziet het er zo uit:
Afbeelding

Afbeelding

Heel heel langzaam vind ik dat het er beter uit ziet, maar ik zit er dagelijks met mijn neus bovenop. Wat vinden jullie?
#2250617
Moeilijk te zien inderdaad vanaf een foto maar voor zover ik het kan zien, ziet het er 'schoner' uit dan de vorige foto's. Toen zag het er wat geliger uit nu niet meer..

Sterkte en beterschap voor je hond!! :(
#2250913
heel, heel langzaam worden de putjes minder diep en komt er minder troep uit de wondjes. Die bovenaan, bijna tussen de ogen begint dicht te trekken. Ik ben een pietsie positiever.
Kweek is vorige week donderdag afgenomen, dus ik hoop toch echt wel 1 dezer dagen...
Ik vind t helemaal niks hoor, de andere honden willen er steeds aan likken, hij heeft zelf ontdekt dat als hij met zijn voorpoot over zijn neus veegt, dat er lekkers aan zit ??? dus hij loopt steeds met zijn kap op. De andere honden hou ik steeds weg bij hem, en deze week is dat niet zo'n probleem, ik ben vrij. Maar ik hoop toch echt dat het volgende week een stuk beter is, dan moet ik weer aan het werk. Nou ja, komt tijd, komt raad, dat lossen we dan wel weer op ;)
#2251284
Brrr, het lijkt wel of ie door een vleesetende bacterie wordt opgesmikkeld
Jakkes ja, dat is precies de goede bewoording. Ongelofelijk akelig gezicht he.
Zeker ook omdat we weten hoe gevoelig een neus is... Arm ding! Gelukkig gaat het al beter.
#2256096
Ramses1 schreef: Jakkes ja, dat is precies de goede bewoording. Ongelofelijk akelig gezicht he.
Zeker ook omdat we weten hoe gevoelig een neus is... Arm ding! Gelukkig gaat het al beter.
Ik heb een hond gehad waar dat idd het geval was. Die had een vlooien-allergie en vrat een gat in haar vel als ze gebeten was. Daar gingen dan stafylokokken in wonen die vervolgens het vel verder opvraten. Dat stonk echt ongelofelijk goor en de gaten werden steeds groter  :-X gelukkig werden toen de anti-vlooiendruppels voor in de nek uitgevonden en kon ze van de prednison af.
#2256128
Een van mijn honden (Wodka)  heeft precies hetzelfde. Zaterdag zag ik een raar plekje op haar neus, maar omdat ik met Chivas (bijna weer gekantelde maag) zat en een lijntje Groningen- Den Haag had gepland had ik er verder geen aandacht aan besteed. Toen ik gisteravond thuis kwam wist ik niet wat ik zag. Haar hele neus onder die bloederige plekjes. vanmorgen zag ik dat ook haar ene oor is aangetast.
Ze maakt geen zieke indruk, eet goed, lijkt geen jeuk te hebben, maar schud af en toe wel met haar kop. Morgen om 14.30 heb ik een afspraak met de DA. Ik hoop dat je gauw een uitslag hebt, want daar zal Wodka ook mee gebaat zijn.
Wodka is wel een "ongezonde" en nerveuze hond. Dus erg vatbaar. Ik blijf je topic even volgen en zal mijn bevindingen ook melden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door