Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2261243
Morgen zijn de medicijnen voor Wodka op. Het gaat goed, maar vanmorgen had ik het idee dat er toch weer een nieuw plekje bij is gekomen. Heel klein, maar toch, er was weer een open bloederig plekje. Ik hoop dat ik me vergis en dat het een oud plekje is dat weer is opengegaan. Maandag in ieder geval weer naar de DA, want ook al is het stukken beter, het is nog niet over. Ben benieuwd hoe het met Boedha is.
#2265474
Wodka gaat goed. De korsten op haar neus en oren laten los. Er zit alleen nog een open plekje op haar lip, maar dat is natuurlijk altijd vochtig, dus droogt moeilijk op. Onvoorstelbaar dat het zo snel geneest en dat ze er geen last van had. Het zag er echt smerig uit. Ik hoop dat het met Boedha ook goed gaat.
#2280162
*Yvje* schreef: Kan ook met zijn neusje in de plant Berenklauw zijn gekomen ??
Er is nu nog geen berenklauw. Het begon toen het goed vroor. Ze had ook een plek op haar lip, onder haar oog op haar rug en op haar staart. Dat zijn nu kale plekken,
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door