Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door BubbaBling
#2218427
Oh thank goed.... dus wel goed spul?
Ik had al paar keer gevraagd op het forum waar ze het vandaan haalden en info, maar helaas reageren er te weinig mensen op om het duidelijk te maken. :-\
Dankje voor je antwoord! Weer een gerust hart  :biggrin2:

Maar even terug te komen op wat ik gegeven heb, dat was echt minimaal, zo weinig dat het eigenlijk zowat niks is.
En nog maar 1 keer gegeven.
Ik zal 1 dag nu overslaan en dan nog eens een mini beetje proberen.
Door Lizzy
#2219097
BubbaBling schreef: Ik heb alleen nog de vraag hoe vaak en hoe lang iedereen hier spirulina geeft.
Is het voor een periode, of voor altijd?
Kan beide.
Door Lizzy
#2219102
BubbaBling schreef: Oh thank goed.... dus wel goed spul?
Ik had al paar keer gevraagd op het forum waar ze het vandaan haalden en info, maar helaas reageren er te weinig mensen op om het duidelijk te maken. :-\
Dankje voor je antwoord! Weer een gerust hart  :biggrin2:

Maar even terug te komen op wat ik gegeven heb, dat was echt minimaal, zo weinig dat het eigenlijk zowat niks is.
En nog maar 1 keer gegeven.
Ik zal 1 dag nu overslaan en dan nog eens een mini beetje proberen.
Met chlorella en spirulina is het vrij simpel. Je kiest een merk waar geen bijstoffen in zitten. Als je naar de Tuinen gaat, hebben ze daar spirulina en chlorella van hun eigen merk. Naaaah, hoef je niet te nemen, dat staat stijf van de hulpstoffen. En dat is nergens voor nodig. Wat je hebben wilt is 100% pure spirulina/chlorella. Die jij hebt is prima. De chlorella van Bloem is prima. Ze hebben nu spirulina van Chi, die is prima. Bij http://www.chlorella-alg.com verkopen ze allebei en die is prima. Je kunt daarna nog kijken naar de prijs.

Of de jeuk van dat beetje spirulina is gekomen....? Ik heb daar zo mijn twijfels over. Zo'n klein beetje geeft in de regel helemaal geen reactie. Even een paar dagen niks geven tot de jeuk weg is. En dan weer wat geven, kijken wat er gebeurd. Als ze dan weer jeuk krijgt, kan je hond misschien niet tegen spirulina.... Dan kun je het altijd nog voor jezelf gebruiken.
Door Lizzy
#2219107
Als je trouwens niet voldoende reacties naar je smaak krijgt, kan ik je aanbevelen om de zoekfunctie van Barfplaats te gebruiken. Na 9 jaar hebben we een forse database opgebouwd en ook over chlorella is zoveel geschreven. Bovenin de functiebalk: Afbeelding
Door BubbaBling
#2220711
Lizzy schreef: Als je trouwens niet voldoende reacties naar je smaak krijgt, kan ik je aanbevelen om de zoekfunctie van Barfplaats te gebruiken. Na 9 jaar hebben we een forse database opgebouwd en ook over chlorella is zoveel geschreven. Bovenin de functiebalk: Afbeelding
Ik zal je gelijk even uitleggen waarom  ;)
Ik heb de zoekfunctie van te voren goed gebruikt, maar helaas is het voor mij moeilijk te lezen, ik heb een extreme vorm van add.
Probleem is dat ik niet goed kan lezen en bij veel informatie gaat dat al helemaal niet meer lukken.
Daar had ik na het zoeken een topic geopend om specifiek voor mij antwoorden te krijgen.
En die heb ik nu ook gekregen  ;)
Sorry als ik wat opdringerig overkwam.
Door BubbaBling
#2220716
Lizzy schreef: Met chlorella en spirulina is het vrij simpel. Je kiest een merk waar geen bijstoffen in zitten. Als je naar de Tuinen gaat, hebben ze daar spirulina en chlorella van hun eigen merk. Naaaah, hoef je niet te nemen, dat staat stijf van de hulpstoffen. En dat is nergens voor nodig. Wat je hebben wilt is 100% pure spirulina/chlorella. Die jij hebt is prima. De chlorella van Bloem is prima. Ze hebben nu spirulina van Chi, die is prima. Bij http://www.chlorella-alg.com verkopen ze allebei en die is prima. Je kunt daarna nog kijken naar de prijs.

Of de jeuk van dat beetje spirulina is gekomen....? Ik heb daar zo mijn twijfels over. Zo'n klein beetje geeft in de regel helemaal geen reactie. Even een paar dagen niks geven tot de jeuk weg is. En dan weer wat geven, kijken wat er gebeurd. Als ze dan weer jeuk krijgt, kan je hond misschien niet tegen spirulina.... Dan kun je het altijd nog voor jezelf gebruiken.
Ben blij dat ik goede spirulina heb, toen ik het bestelde wist ik niet dat er verschillende waren (ik dacht gewoon dat het overal het zelfde product was).
Ja ik ben even gestopt, zodra het weer een paar dagen goed gaat zal ik het nog eens proberen.

En dankjewel voor al je antwoorden  ;)
Door BubbaBling
#2220906
Oh bah  :(
Ik ga het straks als Bubba weer rustig is nog eens gebruiken en anders hebben we pech wat dat betreft.
Maar goed dan heb ik Bling nog en mezelf die er aan gaan  :D

Jij hebt ook wel pech he met al dat soort dingen  :-[
Door Lizzy
#2221362
[quote="BubbaBling"]
Ik zal je gelijk even uitleggen waarom  ;)
Ik heb de zoekfunctie van te voren goed gebruikt, maar helaas is het voor mij moeilijk te lezen, ik heb een extreme vorm van add.
Probleem is dat ik niet goed kan lezen en bij veel informatie gaat dat al helemaal niet meer lukken.
Daar had ik na het zoeken een topic geopend om specifiek voor mij antwoorden te krijgen.
En die heb ik nu ook gekregen  ;)
Sorry als ik wat opdringerig overkwam.
[/quote]

Oh maar het geeft niks hoor, dat je je vragen stelt! Ik dacht alleen dat je misschien niet wist dat er een zoekmogelijkheid bestaat!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door