Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door gonny
#269290
tieneke schreef: Tara is dezelfde bitch als voor haar loopsheid 8) ;D
Tinus heeft het zwaar te verduren...
;D tja Mientje was geen bitch voor Boris ze sliep altijd bij hem in de mand, doet ze ook niet meer...
Door Truus
#269291
gonny schreef: ;D tja Mientje was geen bitch voor Boris ze sliep altijd bij hem in de mand, doet ze ook niet meer...
Is Mientje niet schijnzwanger?
Door gonny
#269321
Truus schreef: Is Mientje niet schijnzwanger?
denk t wel...heb al homeopatisch middel gehaald maar dat werkt tot nu toe niet.. :-\
Door Truus
#269325
gonny schreef: denk t wel...heb al homeopatisch middel gehaald maar dat werkt tot nu toe niet.. :-\
Het gaat vanzelf wel weer over maar daar is ze natuurlijk vabn uit haar humeur.
Wij hebben een teefje gehad die de Cavia voor haar pup aanzag. Altijd opgezette tepels en ging dan nestelen.
Door gonny
#269328
Truus schreef: Het gaat vanzelf wel weer over maar daar is ze natuurlijk vabn uit haar humeur.
Wij hebben een teefje gehad die de Cavia voor haar pup aanzag. Altijd opgezette tepels en ging dan nestelen.
ze doet eigenlijk verder niets dat wijst op schijnzwanger...niet kroelen met een knuffel, geen nestje maken...ze is alleen grumpy..en ik vind dat én zielig voor Mien en zielig voor Boris want daar wil ze niet mee spelen...rare trien..
Door Suze
#269338
Ik vraag me af, waarom zou je een gezonde hond laten steriliseren? .............Ik ben ook wel eens grumpy...........
Door gonny
#269343
Suze schreef: Ik vraag me af, waarom zou je een gezonde hond laten steriliseren? .............Ik ben ook wel eens grumpy...........
omdat ik ook 2 kinderen heb rondlopen, waar ze ook grumpy tegen doet en omdat ze vaak als ze 1x schijnzwanger zijn geweest ze het iedere keer zijn na iedere loopsheid, Mien is nu dus al 2 maanden uit haar doen...
Door Suze
#269350
gonny schreef: omdat ik ook 2 kinderen heb rondlopen, waar ze ook grumpy tegen doet en omdat ze vaak als ze 1x schijnzwanger zijn geweest ze het iedere keer zijn na iedere loopsheid, Mien is nu dus al 2 maanden uit haar doen...
Tsja, moeilijk ??? Ik heb ook een zoon van 6 jaar, ik zou dan ook niet weten wat ik zou doen moet ik eerlijk zeggen, als het echt een probleem zou zijn/worden..............
Laatst gewijzigd door Suze op do 24 feb 2005, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
#269353
Suze schreef: Tsja, moeilijk ???
daarom ben ik aan t dubben.... :-\ ;)
Door danielle1980
#269367
gonny schreef: omdat ik ook 2 kinderen heb rondlopen, waar ze ook grumpy tegen doet en omdat ze vaak als ze 1x schijnzwanger zijn geweest ze het iedere keer zijn na iedere loopsheid, Mien is nu dus al 2 maanden uit haar doen...
nou ben ik het niet helemaal mee eens,
essie is 1 keer schijnzwanger geweest.
de 1ste keer de keren erna nooit meer.
misschien hebben wij geluk gehad :-\
Door gonny
#269373
danielle1980 schreef: nou ben ik het niet helemaal mee eens,
essie is 1 keer schijnzwanger geweest.
de 1ste keer de keren erna nooit meer.
misschien hebben wij geluk gehad :-\
o, ja dat kan natuurlijk ook nog! je hoort eigenlijk zoveel verschillende ervaringen...
pfff tis moeilijk... :-\
Door oebaya
#269378
Jemig, weer die discussie. Maar goed, ik zie geen reden om een gezonde hond zonder overmatige problemen met schijnzwangerschap te steriliseren. Kijk maar in de bibliotheek, dan zal je zien dat er ook een heleboel tegen steriliseren is.
We enten heel selectief, omdat we onze hond er ziek mee kunnen maken, maar we laten wel in een gezonden hond snijden met het risico dat hij andere gezondheidsproblemen krijgt.
En die cijfers over de kans op borstkanker. Met cijfers kan je alle kanten op, vooral als je, zoals in Amerika en daar komen die cijfers vandaan, de mensen wil overtuigen van de operatie om zo een zware over populatie van honden terug te brengen.
gr.
Nicolette
Gebruikersavatar
Door sylvia
#269393
oebaya schreef: Jemig, weer die discussie. Maar goed, ik zie geen reden om een gezonde hond zonder overmatige problemen met schijnzwangerschap te steriliseren. Kijk maar in de bibliotheek, dan zal je zien dat er ook een heleboel tegen steriliseren is.
We enten heel selectief, omdat we onze hond er ziek mee kunnen maken, maar we laten wel in een gezonden hond snijden met het risico dat hij andere gezondheidsproblemen krijgt.
En die cijfers over de kans op borstkanker. Met cijfers kan je alle kanten op, vooral als je, zoals in Amerika en daar komen die cijfers vandaan, de mensen wil overtuigen van de operatie om zo een zware over populatie van honden terug te brengen.
gr.
Nicolette
Hier sluit ik me graag bij aan, het verbaasd mij altijd weer dat mijn roedel en hun nakomelingen zich geen barst van die zogenaamde 20% lijken aan te trekken ::)
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 25 feb 2005, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ineke
#269404
Ja, en dan laat je je teef castreren met alle gevaren van een narcose, complicaties na de operatie en mogelijke incontinentie, waardoor je er weer levenslang medicijnen in moet pompen.

Goed. Heb je een kleiner risico dat zij tumoren krijgt.

Moet je ze later toch af laten maken omdat ze botkanker of een andere kanker krijgt.

Wat heb je dan aan al die %

Het blijft altijd gissen tussen beter wel of beter niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door