Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kaatje88
#2192661
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Milo eet dagelijks barf, maar heeft gisteravond bij een vriendin brokken gejat. Sindsdien is hij behoorlijk aan de diarree.

Zijn barfmaaltijd bestond gister uit: kipkarkas, orgaanmix en groente (de hoeveelheden die hij normaal ook krijgt). Verder heeft hij gister nog een gekookt eitje gegeten en dus 's avonds een flinke schep brokken. Hij moest er vannacht 4 x uit (hooooge nood!) en ook vandaag is hij nog flink aan de diarree, zo erg dat hij het zelf een keer niet op kon houden. Hij slaapt vandaag erg veel. Hij wil wel mee wandelen, maar hij is niet zo actief als normaal. Verder eet en drinkt hij gewoon.

Zou dit door de brokken komen? Of zou hij iets van een griepje hebben? Hebben jullie tips om de diarree te stoppen?
Door Ziviaantje
#2196000
Het kan door de brokken zijn, maar meestal zie je niet dat ze dan minder actief worden, dan denk je meer aan een buikvirusje. Ik geef bij diarree Puur Diarree KLIK. Als dat niet afdoende is geef ik finidiar bij de dierenarts vandaan, maar meestal kan ik het met Puur Diarree af. Je zou even zijn temperatuur op kunnen meten en even in de gaten houden. Is het boven de 39 graden, dan heeft hij toch wat te pakken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door