Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2185516
Flying Missy schreef: Het antwoord op mijn vragen kan ik dus in dit topic juist niet vinden.......... ik heb het echt wel gelezen dus!

Gaat Missy wel weer zelf Vit C aanmaken als ik stop met het geven van Groene Os glucosamine?

Ik hoor wisselende dingen over Sacha's Blend. Sommigen zijn heel tevreden, jij zegt dat het niets is, maar is van horen zeggen dus ook niet echte info.

Iemand anders nog een antwoord, speciaal op bovenstaande vraag?  Ik zit er echt een beetje mee namelijk.  :-\
Sasha's Blend ken ik niet.
Corta RX heb ik Darky gegeven, maar ben met hem overgestapt op Puur Gluco (nieuwe versie, blauwe deksel). Ik had niet het idee dat Darky meer baat had bij de Corta RX, dan bij de gluco.
In de nieuwe Puur Gluco zit op zich wel vitamine C, maar niet meer als supplement. De vitamine C wordt nu geleverd door de zwarte Aalbes die er in zit.
#2185543
Dank je, voor deze info over de nieuwe Puur Choopy! Daar ga ik nog even naar kijken dan.  :)

Zou het echt verschil maken, Vit. C als supplement of uit bessen? Voor het aanmaken van Vit. C door de hond zelf bedoel ik?  ::)

Ik heb me overigens opgegeven voor de lezing in januari. Er was dus nog plaats.  ;)
Door BAC
#2185674
Flying Missy schreef:
Zou het echt verschil maken, Vit. C als supplement of uit bessen? Voor het aanmaken van Vit. C door de hond zelf bedoel ik?  ::)
Jazeker dat dat uitmaakt, vitamine C van natuurlijke oorsprong heeft de nare eigenschap niet de aanmaak te verstoren, maar wel weer in maten.
Dit is wat Erwin mij vertelde want ik had diezelfde vraag.
#2185680
Senta schreef: Jazeker dat dat uitmaakt, vitamine C van natuurlijke oorsprong heeft de nare eigenschap niet de aanmaak te verstoren, maar wel weer in maten.
Dit is wat Erwin mij vertelde want ik had diezelfde vraag.
Ik denk dat dit niet zo bedoeld is? Want het niet verstoren van de aanmaak door de hond zelf lijkt mij juist een goede eigenschap.  :biggrin2:

Ik kan op het www geen Puur met blauwe deksel vinden. Alleen met een witte deksel........... zal vanavond nog even verder zoeken. Moet nu rennen, want zo de deur uit.  :P
Door BAC
#2186011
Daar bestel ik hem ook, is idd de goedkoopste ze hebben ook elke maand wel aanbiedingen (7.50 euro korting of geen verzendkosten) maar wél met blauwe deksel hoor, witte deksel hebben ze niet meer.

Ik heb ons trouwens ook opgegeven voor de info avond! Waren 10 plekken bezet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door