Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#263681
jeanne schreef: sil heeft ook giga veel oorsmeer en hele zware oren.
Hij heeft er een gruwelijke hekel aan als ikmet het flesje specicare aan kom, hij jankt ook (aanstellerij ???) als ik het pipetje in zijn oor doe, soms jankt ie al voordat dat ding erin zit ::)
De da zag niets bijzonders, alleen heel veel oorsmeer, maar dat is alweer meer als een half jaar geleden?
hmmmmmm zou ik nog een keertje moeten laten kijken in de oren? Ik maak ze geregeld schoon, en ze stinken niet, alleen zijn ze erg vies en vol met bruine smurrie.
Je moet er niet te zuinig mee zijn een goeie scheut in ieder oor en goed het oor omhoog houden , en daarna goed masseren. Als de oren erg vies zijn enkele dagen herhalen, daarna wekelijks bij blijven houden.
Laatst gewijzigd door sylvia op do 17 feb 2005, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#263847
vandaag voor het eerst de specicare gebruikt bij Bas.... en nou maar afwachten ;D
Door jeanne
#263922
sylvia schreef: Je moet er niet te zuinig mee zijn een goeie scheut in ieder oor en goed het oor omhoog houden , en daarna goed masseren. Als de oren erg vies zijn enkele dagen herhalen, daarna wekelijks bij blijven houden.
ja, masseren vind ie weer heeeeeeeerlijk ;D
alleen dat pipetje in zijn oor, ach, het is ook zo'n sulleke, mijn silleke
Gebruikersavatar
Door sylvia
#264000
jeanne schreef: ja, masseren vind ie weer heeeeeeeerlijk ;D
alleen dat pipetje in zijn oor, ach, het is ook zo'n sulleke, mijn silleke
Hier steken ze bijna hun pootjes in hun oren als ze de fles al zien ;D

Maar ja , vanmorgen ging ik alvast de bad spullen klaar zetten en er braken zich drie bijna de nek om overelkaar struikelend naar beneden te rennen, ennehh als ik in de rondtekijk lijkt het of ik geen hond in huis heb ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 18 feb 2005, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door