Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#267334
Truus schreef: Haaa, dat is fijn Evelyn ;). Dit moet een goed gevoel geven voor jou! Het komt allemaal goed, de eerste dag zal nog een beetje vervelend zijn voor hem maar de dag erna is er niet veel meer aan de hand. Hou hem na de operatie maar lekker warm.
Wanneer gaat het gebeuren?
Het gaat volgende week dinsdag gebeuren. Voel me wel een beetje schuldig t.o. wandor, maar ik zie geen andere oplossing meer.

De da zei me dat ie na de operatie onder een warmtelamp gaat :D Dat vind ik wel supernetjes. Helemaal in vergelijking met mijn vorige da (waar ik dan ook ben weggegaan), waar wandor op de koude vloer lag bij te komen en de hond van mijn schoonmoeder helemaal onderkoeld is geraakt.
Door Eef+Stippels
#268358
Lizzy schreef: Nou, volgens mij gaat het helemaal goedkomen met Wandor! Ik zal duimen voor je, volgende week!
Dankje! Ik hoop het. Ik hoop dat hij na de castratie nooit geen sex meer wil ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#268365
Evelyn schreef: Dankje! Ik hoop het. Ik hoop dat hij na de castratie nooit geen sex meer wil ;D
;D ;D ik help het je hopen ;D, hier wordt volgende week dinsdag (en voor de tijd er na) ook voor jullie geduimd :).
Door Lizzy
#268367
Evelyn schreef: Dankje! Ik hoop het. Ik hoop dat hij na de castratie nooit geen sex meer wil ;D
;D

Ik hoop het ook voor jullie!

Enne, vergeet niet hem direct minder voer te geven he! Niks zo lelijk (en slecht voor de gezondheid) als een gecastreerd bijzettafeltje! (oeps, ik hoop dat ik hiermee niemand beledig....).
Door Jolly
#268377
ja echt hoor evelyn, wel doen hoor dat minder voer geven, want toen Tjees was gecastreerd had ik die kennis niet ( had toen ook de kennis niet om hem niet te laten castreen, maar goed) en binnen een week was hij tonnetje rond ( en dat voor op brokken, toen nog).
Door Eef+Stippels
#268460
Pauline schreef: Heel veel sterkte volgende week en ik denk dat Wandor wel een plaatje blijft. Ik vond hem in ieder geval prachtig!
Dat is lief, dank je :)
(eerlijk gezegd heb ik nogal nachtmerries over die castratie, maar het komt vast goed :-\)
Door Eidos
#268964
Nou ik geef je groot gelijk dat je Wandor laat castreren... Ben zelf ook helemaal geen voorstander van snijden in gezond vlees, maar je hebt geloof ik alles al geprobeert om ook het leven van Yindra en jullie zelf leuk te krijgen en er komt een keer een einde aan he ;). Heb ook gezegt tegen Sven dat als Dos niet meer te houden zou zijn en er vreselijk last van zou hebben ( en niks verder zou helpen natuurlijk ;) ) ook hij onder het mes gaat, want het lijkt me voor de hond ook niet prettig om altijd maar "zin" te hebben en nooit te mogen, + de stress die er bijkomt en de frustraties van zowel de hitsige reu als de eigenaren ;) ::) :-\ :P ;D.

Het klinkt in ieder geval allemaal erg goed, dus het komt vast goed met Wandor :D.
Door Eef+Stippels
#269534
Eidos schreef: Nou ik geef je groot gelijk dat je Wandor laat castreren... Ben zelf ook helemaal geen voorstander van snijden in gezond vlees, maar je hebt geloof ik alles al geprobeert om ook het leven van Yindra en jullie zelf leuk te krijgen en er komt een keer een einde aan he ;).
Wat dat betreft sta ik er ook helemaal achter hoor. We zijn al maanden, ik geloof een half jaar, bezig met van alles te proberen zodat wandors "zin" minder wordt of zelfs overgaat, maar zonder resultaat. En het geeft voor iedereen stress. Yindra wordt steeds aangerand, wandor wil graag maar hij mag niet en ik moet wandor steeds corrigeren. Iedereen hier in huis is er inmiddels knettergek van, dus ik hoop echt dat de castratie effect heeft.

Maar ik ben blij dat je het snapt! Ik doe het niet voor mijn lol, maar voor de rust van wandor en yindra, en natuurlijk vind ik hetzelf ook wel zo prettig als er niet meer steeds gehitst wordt ;)
Door Eef+Stippels
#269535
Pauline schreef: Evelyn even off topic heb je de worsten al gehaald? Ze zijn fantastisch!!!
Nee, ik had laatst 1 dag vrij maar heb er toen niet aan gedacht. Ik het volgende week vrij en ga er dan denk ik naar toe. Hoe vaak geef jij ze die worst?
Door Eef+Stippels
#271995
Vandaag gaat het dan gebeuren. Ik voel me inmiddels niet meer schuldig, de laatste dagen heeft ie de hele buurt bij elkaar geblaft en gejankt, de hele dag door, zonder pauze :-\ Net liet ik hem uit, hij heeft de hele weg gejankt! Ik hoop echt dat weer een beetje tot rust komt straks.... Zo niet, dan moeten we denk ik verhuizen naar een hutje op de hei, want de buren zullen onderhand ook wel gek van het lawaai worden :-\

Als we straks we straks weer terug zijn, laat ik weten hoe het is gegaan....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door