Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#258306
dierenkunst schreef: Sinds kort ben ik op dit forum; al lezende ben ik gaan beseffen dat mijn Dalmaat Fiona ook wel eens anders gaan gaan eten, dus barfen. Het probleem echter is dat Fiona al 12 en een half jaar is; en dus ook al haar hele leven lang brokjes eet. Nu hebben we altijd wel gekozen voor goede brokken en geen goedkope brokken. Fiona mag echter niet veel meer; ze heeft het aan haar nieren (Dalmatenkwaal meestal) en ook is haar lever niet meer al te best. Ze heeft via de DA speciaal leverdieet: van het merk Trovet, HLD. Ze eet dit met veel smaak. Trouwens, Fiona heeft altijd met heel veel smaak haar brokjes gegeten. het is een echte hongerlap. Wat kan ik zo'n oude hond dan nu nog voorzetten op de Barfmanier? Zonder dat haar maag en darmen van streek raken.........Ze is, voor haar leeftijd, nog best een vitale hond. En een mooie dame trouwens (zie foto)......(een jaar geleden genomen).
Afbeelding
Mooie dame??? Prachtbeest zul je bedoelen!!!!
Door Femke
#258989
dierenkunst schreef: Bedankt voor het compliment! Ik zal het Fiona in haar oor fluisteren.......
pffff en wat een mooie donkere neus heeft ze nog!! Bij Sunday begon die al te vervagen toen hij 4 was geweest (zijn neus was ook ooit zo mooi bruin....ooit.....zucht......)

Maar Sunday zijn hart is nog steeds van goud!
Laatst gewijzigd door Femke op vr 11 feb 2005, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dierenkunst
#259013
Femke schreef: pffff en wat een mooie donkere neus heeft ze nog!! Bij Sunday begon die al te vervagen toen hij 4 was geweest (zijn neus was ook ooit zo mooi bruin....ooit.....zucht......)

Maar Sunday zijn hart is nog steeds van goud!

Haha, en dat hartje van goud, daar gaat het toch om!!
Groetjes Nel

 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door