Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door **Jolanda**
#2146608
He bah, is het toch nog sneller gegaan dan gedacht. Het zal niet makkelijk zijn, maar hij heeft straks tenminste geen pijn meer.

Heel veel sterkte met het verlies van jullie kanjer.
Door tieneke
#2146680
Bedankt allemaal.... om precies 9.30 is hij heel rustig in mijn armen ingeslapen, Jaco en ik hebben hem vastgehouden, gekust en gestreeld terwijl hij zijn laatste adem uitblies.
Hierna nog een poos bij hem gezeten, Tara heeft zelfs een hele tijd tegen hem aangelegen en dit was gewoon hartverscheurend.....de blik in haar ogen was zo vreselijk verdrietig.
We zijn net terug van de wandeling met haar, even uitgewaaid.... tis zo onwerkelijk allemaal  :'(  :'( :'(
Onze Da was er ook heel naar van en moest ook een paar keer goed slikken, Tinus likte hem nog af en begroette hem enthousiast bij binnenkomst....het was zo'n vreselijke lieve hond zei hij.
Voor ons is het hard maar Tinus heeft nu gelukkig geen pijn en beperkingen meer.... dag lieve beer, stoere kanjer tot het einde....rust zacht  :-*
Door Ike
#2146700
Wat een mooi afscheid Tieneke,  maar wat zal het zwaar zijn de komende tijd  :'( :'(
Nogmaals heel veel sterkte voor jullie  :-* :-* :-*
Door sella
#2146733
Fijn dat hij zo rustig is ingeslapen :-*
Heel veel sterkte met het een plekje geven van dit grote gemis :'(
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2146758
tieneke schreef: Bedankt allemaal.... om precies 9.30 is hij heel rustig in mijn armen ingeslapen, Jaco en ik hebben hem vastgehouden, gekust en gestreeld terwijl hij zijn laatste adem uitblies.
Hierna nog een poos bij hem gezeten, Tara heeft zelfs een hele tijd tegen hem aangelegen en dit was gewoon hartverscheurend.....de blik in haar ogen was zo vreselijk verdrietig.
We zijn net terug van de wandeling met haar, even uitgewaaid.... tis zo onwerkelijk allemaal  :'(  :'( :'(
Onze Da was er ook heel naar van en moest ook een paar keer goed slikken, Tinus likte hem nog af en begroette hem enthousiast bij binnenkomst....het was zo'n vreselijke lieve hond zei hij.
Voor ons is het hard maar Tinus heeft nu gelukkig geen pijn en beperkingen meer.... dag lieve beer, stoere kanjer tot het einde....rust zacht  :-*
:'( :'( :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door