Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#253214
Sonja schreef: Boef lijkt op dit moment volkomen normaal, op af en toe een drupje snot en een licht snufje na. Ze is levendig, knuffelig en heeft honger.
Ik heb net de da gebeld voor de uitslag van de bloedtest en die was volledig normaal, zoals ik al vermoedde.
Ze stelde een ab-kuur voor :-\, maar ik heb gezegd dat ik liever laat onderzoeken of er niets in de neus zit. Daar gaf ze me gelukkig wel gelijk in. Ook is er natuurlijk de mogelijkheid van een schimmelinfectie en daar schimmels erg besmettelijk kunnen zijn wil ik dat ook z.s.m. onderzocht hebben. Ik heb immers zelf meerdere honden en katten en heb ook nog een verantwoordelijkheid voor de honden die ik hier trim.
Ze ging kijken of ze snel een afspraak voor me kon regelen bij een kliniek die zij wel goed vond en zou me daarover terugbellen. Ik wacht dus nu even af....
Succes Sonja, ik hoop op het beste voor je!!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#253221
Ik hoop niet dat het een schimmelinfectie is. Dat is heel naar.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#253434
Boef lijkt op dit moment volkomen normaal. Er komt geen bloed en ook geen snot uit haar neus, maar dat was het weekend en maandag ook zo, dus gaan we het toch maar laten onderzoeken. Zeker omdat we vrijdag op vakantie willen en ik niet dat hele stuk wil rijden met een hond die niet in orde is. Ik wil dus graag voor vrijdag wat meer te weten zien te komen, zodat ik kan beslissen of het nu wel of niet verantwoord is om op vakantie te gaan.
Morgenochtend heb ik een afspraak in Borsbeek voor een rhinoscopie.
Gebruikersavatar
Door Binno
#253457
Sonja schreef: Morgenochtend heb ik een afspraak in Borsbeek voor een rhinoscopie.
Ik duim mee voor Boef! :-* De kliniek van Borsbeek ligt maar een dikke tien kilometer van hier, dus dat moet zeker helpen!!! ;D :-*
Door ine
#253483
gonny schreef: ik duim!!!!! ;) :-*
Ik ook! :-*
Door K@rin
#253719
Ik hoop, dat je ons morgen goede berichten kunt vertellen !!!
Sterkte tot die tijd !!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#253851
Alvast bedankt voor alle duimpjes! ;)
Ik hoop toch zo dat ze helpen!
Door ine
#253855
Sonja schreef: Alvast bedankt voor alle duimpjes! ;)
Ik hoop toch zo dat ze helpen!
:-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door