Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door keetje
#2092679
Wat naar,.....

Gelukkig heeft hij toch iets gegeten en gedronken, nu maar hopen dat het binnenblijft.

Sterkte bij de dierenarts!
Door nienk
#2092684
fijn dat hij wel iets binnen heeft gekregen en het ook binnen houdt. zei het net ook al in een ander topic (wat zijn er veel zieke honden op het moment!), pens deed hier altijd wonderen!
Door Nynke
#2092696
nienk schreef: fijn dat hij wel iets binnen heeft gekregen en het ook binnen houdt. zei het net ook al in een ander topic (wat zijn er veel zieke honden op het moment!), pens deed hier altijd wonderen!
Ik had het inderdaad gelezen, maar ik heb geen vuile pens in huis  :-\ :-\  alleen gemalen van Rodi  :-X  
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2092698
Sterkte met Pezzo, heeft hij nog gekotst na de kip, misschien is het ergste voorbij...
Geen koorts?
Pens kan ook laxerend werken, dus kijk uit !!
Misschien een frutseltje gemalen in water geven...
Gebruikersavatar
Door nova
#2092716
ach gossie, die kleine Pezzo ziekjes.

beterschap voor m,  en geef hem maar n knuffel van me  :-*
Door Nynke
#2092717
hij heeft de kip niet meer uitgespuugd, ook redelijk wat bouillon gedronken en hij kijkt zelfs wat helderder uit zijn oogjes  :) :)
Ik geloof dat het opschrijven alleen al genezend werkt  8)  dus ik heb de afspraak bij de DA ook afgezegd.
Door miik
#2093013
Nynke F schreef: hij heeft de kip niet meer uitgespuugd, ook redelijk wat bouillon gedronken en hij kijkt zelfs wat helderder uit zijn oogjes  :) :)
Ik geloof dat het opschrijven alleen al genezend werkt  8)  dus ik heb de afspraak bij de DA ook afgezegd.
Dat is fijn zeg ! Dikke knuf voor hem en jou !!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door