Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sella
#2072530
Sterkte, ik heb boeken waar zuivere teatree wordt gebruikt om je kanjer te ondersteunen tot gezondheid
Door yvette_van_alert
#2072582
Bij mijn weten heb je 3 stadia teken, waarbij ze elke keer groter worden. In de stadia zuigen ze bloed, vallen van hun gastheer een gaan een maaltijd verder. kort samengevat. Als een stadia 1 teek bij grote beer bloedzuigt en daarna bij kleine beer of de baasjes. En daar zijn maaginhoud leegt dan loop je het risico dat deze ook de ziekte van lyme krijgt. Ik zou overwegen of je de rest niet ook moet testen.

Ziekte van lyme kan volgens mij helemaal genezen als je er op tijd bij bent. in het chronische stadia lukt dat niet meer.


Zie ook:


http://chronische-vermoeidheidssyndroom ... s.me.1.php

Heel veel sterkte
Gebruikersavatar
Door kira
#2072820
@ Tieneke en Yvette: dank voor de linkjes.

Vorig jaar heeft Dame lyme gehad, maar in verhouding met Grote Beer heel mild, zij heeft geen ab gehad, alleen natuurlijke middelen. Die is er wel goed bovenop gekomen, maar het is niet 'weg", het kan dus steeds weer opvlammen. Grote Beer krijgt al een aantal van de genoemde middelen erbij en ik ga zo al mijn aromaboeken doorbladeren om te zien wat ik daar nog mee kan doen, heb al wel wat in gedachte, maar checken en zeker weten is met aroma erg belangrijk omdat ik het inwendig geef. Voor nu is Grote Beer moe (ze slaapt erg veel), vannacht heeft ze 2x gebraakt, geen idee of dat er verband mee houdt of niet. Haar weekmenu heb ik aangepast en wat vermeerderd, ze is wat mager op het moment. Kleine beer en Theemuts zijn gisteren ook helemaal onderzocht en hebben dit niet. Foppe was niet mee omdat die tiptop in orde lijkt.

Zelf vraag ik mij af of op een zeker moment honden hier immuun voor gaan worden, of zal het probleem alleen maar groter worden?
Door pallas
#2072855
Oef, dat zijn geen leuke berichten zeg :(
Hoop dat ze de AB goed verdraagd en toch weer snel zal opknappen. Dikke knuf voor de patient en natuurlijk ook voor jullie :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door