Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2074723
@ Dorothea: Wat zou jij in dit geval doen dan? 2x 0,5 ml. Of nog minder? Of gewoon een kwestie van proberen hoeveel minder ze kunnen hebben. Kijk de 3x was een advies van mijn eigen dierenarts die niet, lees totaal niet bekend is met Propalin. Dus ik zou erg geholpen zijn met een ervaringsdeskundige in deze. Alvast bedankt voor de moeite!
#2074734
mysmoothcollies schreef: @ Dorothea: Wat zou jij in dit geval doen dan? 2x 0,5 ml. Of nog minder? Of gewoon een kwestie van proberen hoeveel minder ze kunnen hebben. Kijk de 3x was een advies van mijn eigen dierenarts die niet, lees totaal niet bekend is met Propalin. Dus ik zou erg geholpen zijn met een ervaringsdeskundige in deze. Alvast bedankt voor de moeite!
Ik zou 2 x 0,5 proberen en dan na een weekje eens kijken of ze het ook met minder redt.
#2075604
@ Dorothea: Vandaag wilde ik 2x 0,4 ml geven, voor de jongste gaat dit niet helemaal goed, die was daarnet een klein beetje aan het lekken rijsdaalder grote. Nu hebben ze vanochtend om 6.30 u gehad en ik wilde straks voor de nacht weer geven. Is dat een goede verdeling of....Bij de oudste ging het goed, maar bij haar speelt de temperatuur en stress ook mee, denk ik. Kan ik zonder problemen een beetje blijven spelen ermee of moet ik echt een soort spiegel opbouwen? Bij de oudste geef ik het nu een week bij de jongste 2 weken.

Alvast bedankt voor je reactie!
#2077586
Hoi, die van mij zijn net wat lichter qua gewicht, 23 en 24 kg maar ik zou zeggen probeer het voor haar lijkt het mij ook beter als ze met minder toe kan. Ik zit nu op 2x 0,45 zo'n beetje dat gaat goed, behalve dat de jongste zich stuk bijt en krabt :'(. Je zou ook de verikan enzo kunnen proberen. Mij is het voor dit moment te duur omdat ik ook nog andere supplementen geef (glucosamine). En er gaan ook nog rontgenfoto's aankomen.......
#2077847
mysmoothcollies schreef: Wat is denk je langere tijd? 2 a 3 weken? Of langer? Sorry voor de vele vragen........
Een week of 4. En dan moet je echt heel langzaam afbouwen. En tussendoor ook gewoon een paar dagen op de dosis van dat moment blijven zitten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door