Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2238036
Is het niet zo dat niet alleen kh effect hebben (die voer je niet), maar ook vetten? Ik kan me voorstellen dat haar waardes wellicht anders zijn als ze bijv. eend eet en de dag erna mager rundvlees? En omega-3 vetzuren, die verhogen toch de insulinegevoeligheid en verlagen ontstekingsreacties? Misschien let je hier al op hoor, maar ik dacht... Ik denk effies met je mee.  ;)
#2238498
Malamoods schreef: Is het niet zo dat niet alleen kh effect hebben (die voer je niet), maar ook vetten? Ik kan me voorstellen dat haar waardes wellicht anders zijn als ze bijv. eend eet en de dag erna mager rundvlees? En omega-3 vetzuren, die verhogen toch de insulinegevoeligheid en verlagen ontstekingsreacties? Misschien let je hier al op hoor, maar ik dacht... Ik denk effies met je mee.  ;)
Vet eten krijgt ze niet echt dus daar ligt het zeker niet aan.
#2239092
Borke schreef: Het blijft wel zenuwslopend zo, kom jij zelf nog wel het terrein af zo?
Ehhh.... jullie weten zelf  hoe afgelegen wij wonen... :-[  een paar dagen voor oud en nieuw toen we naar de Da gingen zat ik voor het laatst in de auto.....afgelopen zondag dus weer voor het eerst maar dan voor een heel klein ritje in de buurt en ik was ook nog binnen het uur weer thuis.
Klinkt dramatisch allemaal maar feit blijf dat ik haar overdags dus nog geen 1 uur alleen laat zolang ze niet stabiel is, heb 1 keer onze vorige Leonberger meegemaakt met haast een fatale hypo en echt dit beeld raak ik nooit meer kwijt  :'( .....Jaco doet overdags de dagelijkse/wekelijkse boodschappen en andere zaken en ik blijf thuis.
's avonds kunnen we weg voor een happie eten of boodschappen maar omdat we liever niet rijden in het donker met de sneeuw en kans op weer een hert op de motorkap blijven we thuis.
Feit blijft dat haar ziekte een ware aanslag is op ons leven hoe vreselijk lief en dierbaar zij ons ook is....gisteravond weer de nodige diabetes benodigheden voor haar besteld....lancetten voor de dagelijkse glucosewaarde te prikken met de speciale prikpen voor zo min mogelijk pijn en de glucosemeterschijven voor de bayer breeze 2.
Nu effe naar bed en hopelijk morgen op met beter resulaat  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door