Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2232669
ulla schreef: Ik kan mij voorstellen dat je daar blij mee bent.

Hoe was het vandaag?
Slechte waarde ....23,7!  :'(
Na overleg met Tannetje ga ik morgen 5 iu spuiten.
Het is ongelooflijk maar we hebben weer helemaal niets gemerkt dat ze te hoog zat, ze plast amper en als ze hooguit 1 keer plast met wandelen of tussendoor naar buiten gaat blijft het hier ook bij en zit ze hooguit 2 a 3 seconden en hierna een mooi groen-gelig kleurtje in de sneeuw, drinken doet ze nog minder dan voorgaande dagen en vandaag 2 keer gewandeld en zelfs de eerste wandeling voor het eerst wat langer gelopen omdat ze zelf wilde.Lekker door de aardige laag sneeuw waarbij ze uitgebreid herten/hazensporen volgde net als de 2e wandeling waar ze ook weer sporen liep te volgen en gewoon niet naar ons luisterde zo druk was ze er mee....zelfs rennen en zo alert en vanavond met plassie/poep doen ging ze eerst zeer uitgebreid in de verse laag sneeuw rollebollen en toen pas poepen...op aandringen van Jaco ging ze eindelijk plassen...ook deze was te verwaarlozen....  gewoon haast weer de oude Tara waarvan je denkt: die hond is toch niet ziek?
#2232697
Mevroi Kruim schreef: Jemig, daar word je niet blij van nee!
Kan het zo zijn dat ze zelf nog af en toe insuline produceert en de waardes daarom zo wisselen? {/b]

Omdat ze zo vreselijk weinig drinkt denk ik dit inderdaad, een hond die weinig drinkt heeft in ieder geval een alvleesklier die nog functioneert.
Nu maar hopen dat ze weer wat zakt...pffff we waren vanmiddag niet echt blij en dit is nog zacht uitgedrukt.
We houden ons maar voor dat ze zich in ieder geval fijn heeft gevoeld deze dag, toen we net begonnen met spuiten had ze een waarde van ruim 17 en was toen zeer slecht...tis gewoon ongelooflijk hoe ze vandaag was en dan deze rare hoge waarde  :-\
#2232998
tieneke schreef: Slechte waarde ....23,7!  :'(
Na overleg met Tannetje ga ik morgen 5 iu spuiten.
Het is ongelooflijk maar we hebben weer helemaal niets gemerkt dat ze te hoog zat, ze plast amper en als ze hooguit 1 keer plast met wandelen of tussendoor naar buiten gaat blijft het hier ook bij en zit ze hooguit 2 a 3 seconden en hierna een mooi groen-gelig kleurtje in de sneeuw, drinken doet ze nog minder dan voorgaande dagen en vandaag 2 keer gewandeld en zelfs de eerste wandeling voor het eerst wat langer gelopen omdat ze zelf wilde.Lekker door de aardige laag sneeuw waarbij ze uitgebreid herten/hazensporen volgde net als de 2e wandeling waar ze ook weer sporen liep te volgen en gewoon niet naar ons luisterde zo druk was ze er mee....zelfs rennen en zo alert en vanavond met plassie/poep doen ging ze eerst zeer uitgebreid in de verse laag sneeuw rollebollen en toen pas poepen...op aandringen van Jaco ging ze eindelijk plassen...ook deze was te verwaarlozen....  gewoon haast weer de oude Tara waarvan je denkt: die hond is toch niet ziek?
Hoge waardes merk ik ook vaak niet, Youp zat in het begin regelmatig op HI (hoger dan 33.5) en dan merkte ik helemaal niks...

Sterkte ik hoop dat de waardes snel weer dalen!
#2233410
202Spots schreef: Fijn dat 't weer lager is..maar gaat 't altijd met van die grote sprongen Tien?
Voeld ze zich nog steeds okay?
Normaal schommelde ze wel maar niet zo erg als dit, maar we spuiten natuurlijk pas een week of 3.
Ze zat nog nooit zo hoog als gisteren dus we schrokken ons echt rot want ze toont absoluut niet dat ze te hoog zit, eerder te laag omdat ze nog steeds niet/nauwelijks drinkt/plast en ook vandaag in de sneeuw liep te banjeren en het lekker naar haar zin had.
Ben net eerst zeer uitgebreid in een magnesiumchloride bad geweest....mijn rug is nog steeds zwaar bagger, zal wel een gevolg van alle sh*t zijn van de laatste tijd dus even tijd voor mezelf.
Hoop echt dat ze morgen weer normale waarde heeft.... ze lig nu lekker te slapen die meid.
Ze is zo vreselijk lief en makkelijk, 's morgens voor haar insuline-shotje gaat ze zelf al zitten want hierna krijgt ze gedroogd lekkers  :P ....'s middags gaat ze ook mooi zitten voor haar lipprik en hierna krijgt ze meteen haar barfhap dus we maken het zo prettig mogelijk voor haar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door