Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2057641
Lizzy schreef: Gaat lekker Cindy :-X :(. Ik hoop dat er niks aan de hand is, met het bultje.

Net als Angelique heb ik ook zulke neuzen gezien bij honden die aan Lupus lijden.
Ik heb de afspraak bij Maarten afgezegd en ga vanmiddag met beide hier naar een DA. Biopt kunnen ze hier ook nemen en het duurt ca een week voordat ik weet hoe/wat. Als het foute boel is laat ik haar wel in Eersel opereren. 2 bultjes binnen 3 maanden en 1 grote op haar borstbeen (deze is al gecontroleerd en is heeeeeel anders) is toch geen goed teken. Degen die ik gister gevonden heb ziet er praktisch 1 op 1 uit met de foto die Senta hier geplaatst heeft :-X heb dus wel een angstig gevoel over mij heen.

Wbt Sammy even een frisse nieuwe blik erop.
#2057942
We zijn net terug en het bultje van Jesse is, zoals ik al verwacht had, verdacht. Er is een biopt genomen en in de loop van volgende week krijg ik de uitslag.

Wat betreft Sammy, heeft hij nauwelijks naar haar neus gekeken, was zich alleen maar druk aan het maken omtrent haar gewicht en dat ze in een afvalprogramma van Hills :-X :-X :-X :-X opgenomen kan worden. Nou mooi niet dat heb ik hem direct duidelijk gemaakt. Het is bij haar allemaal zooooo enorm vaag. We hebben het verzoek gekregen tot het inleveren van ochtend en avondurine maar ik weet niet of ik dat ga doen bij hem. Voel er dan toch meer voor om bij Maarten het traject in te gaan.

Voor nu liggen mijn grootste zorgen in ieder geval bij Jesse.
#2058049
Cindy de Wolf schreef: We zijn net terug en het bultje van Jesse is, zoals ik al verwacht had, verdacht. Er is een biopt genomen en in de loop van volgende week krijg ik de uitslag.

Wat betreft Sammy, heeft hij nauwelijks naar haar neus gekeken, was zich alleen maar druk aan het maken omtrent haar gewicht en dat ze in een afvalprogramma van Hills :-X :-X :-X :-X opgenomen kan worden. Nou mooi niet dat heb ik hem direct duidelijk gemaakt. Het is bij haar allemaal zooooo enorm vaag. We hebben het verzoek gekregen tot het inleveren van ochtend en avondurine maar ik weet niet of ik dat ga doen bij hem. Voel er dan toch meer voor om bij Maarten het traject in te gaan.

Voor nu liggen mijn grootste zorgen in ieder geval bij Jesse.
Oh gatverdamme :-X

Maar lieverd, 'verdacht' zegt niks he. Totdat je de uitslag hebt is niks zeker! Ik ga snoeihard duimen dat het niet kwaadaardig is.

En ja, dit zijn dan toch weer irri DA bezoekjes he, als ze dan beginnen te zaniken over brokken :-X :-X :-X
#2058512
Lizzy schreef: Oh gatverdamme :-X

Maar lieverd, 'verdacht' zegt niks he. Totdat je de uitslag hebt is niks zeker! Ik ga snoeihard duimen dat het niet kwaadaardig is.

En ja, dit zijn dan toch weer irri DA bezoekjes he, als ze dan beginnen te zaniken over brokken :-X :-X :-X
Ja echter mijn onderbuikgevoel zegt dat het niet goed is en helaas heeft mijn onderbuikgevoel hier in 80% gelijk in. Begin volgende week weten we meer.

Ik heb uiteraard Maarten per mail ingelicht en daar kreeg ik o.a. van terug dat hij wat betreft Sammy het met mij/ons eens is dat het zeerzeerzeer waarschijnlijk niet in de voeding te vinden is.
#2062197
De DA belde net, uit de punctie is niets gekomen!! Zaten alleen bloedcellen in. We hebben nu 2 opties of aankijken of dmv lokale verdoving een knipje geven met 1 hechting erin of domweg aankijken. Vooralsnog houdt ik het op het laatste. Want als het weggehaald moet worden dan laat ik dat Maarten doen.

Ikke is nu even zooooooooooooooooooooooooo opgelucht!
#2062201
Cindy de Wolf schreef: De DA belde net, uit de punctie is niets gekomen!! Zaten alleen bloedcellen in. We hebben nu 2 opties of aankijken of dmv lokale verdoving een knipje geven met 1 hechting erin of domweg aankijken. Vooralsnog houdt ik het op het laatste. Want als het weggehaald moet worden dan laat ik dat Maarten doen.

Ikke is nu even zooooooooooooooooooooooooo opgelucht!
En terecht dat je opgelucht bent dit is heel goed nieuws!!

Jippie, hoeraatjes!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door