Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2052468
[quote="Cindy de Wolf"]
Ik heb even gezocht op rode palmolie maar kan alleen deze vinden http://www.noble-house.tk/html/nederlan ... lmolie.htm is deze ok?
En mss een domme vraag maar moet ik dit door haar eten mengen of op de neus smeren?
[/quote]

Geen domme vraag hoor!
Deze rode palm olie is de goede. En je moet het inwendig geven (door het eten is prima). Ik geef zelf een paar keer per week een theelepeltje. Ik denk dat je best 1 theelepel per dag kunt geven.
#2052820
Bij immuun problemen zou ik Sita v.d. Munnik benaderen, Google maar op homeo-natura.
Zij is fantastisch met dergelijke problemen.
Heeft een kater die volgens DA met Pred. Max 5 jaar zou worden, zonder Pred aan de 14.5 jaar geholpen...

Sterkte met de dames, het zit jullie werkelijk niet mee zeg...
#2055612
Cindy de Wolf schreef: Ja geregeld, Duitsland, Belgie, Oostenrijk, Frankrijk  en Zwitserland.
Gezien Frankrijk, heb je ook aan de MZZ (zoals bijv Leishmania) gedacht? Op zich krijgt een hond dan op een gegeven moment ook andere klachten en op andere plekken korstjes (zoals op de oren), maar de neus is ook één van de meest voorkomende symptomen.
Het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn bij Sammy, maar wilde je het wel even meegeven (misschien dat je er zelf ook al aan hebt gedacht).
#2057448
Irene schreef: Gezien Frankrijk, heb je ook aan de MZZ (zoals bijv Leishmania) gedacht? Op zich krijgt een hond dan op een gegeven moment ook andere klachten en op andere plekken korstjes (zoals op de oren), maar de neus is ook één van de meest voorkomende symptomen.
Het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn bij Sammy, maar wilde je het wel even meegeven (misschien dat je er zelf ook al aan hebt gedacht).
Heb ik aangedacht maar die kans is erg klein ivm dragen scaliborband en maar 1 keer in zuid-frankrijk.
Bien schreef: Begin je al meer verschil te zien Cindy?
Nee, ik heb vanmorgen weer een afspraak gemaakt maar helaas kan pas de 19e terecht.


Verders heb ik 2 blultjes ontdekt bij Jesse waarvan er 1 wel verdacht veel lijkt op het bultje bij Senta...Jesse gaat dus ook mee want ik heb het angstige voorgevoel dat een mastceltumor niet uit te sluiten is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door