Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#2026875
Quibus schreef: Boekjes besteld :D  En richting paarden is niet onbekend, in mijn 'jonge' jaren veel gereden en ook gesprongen.

Das mooi. Dan weet je vast ook hoe je met een groen paardje gaat beginnen. :) Eigenlijk weten we dus best wel hoe we onze honden behoren te begeleiden. Alleen omdat honden van nature zo makkelijk willen springen slaan we en heel stuk opleiding over. Dat kan soms later betekenen dat je het alsnog eens van het begin af aan moet oppakken.
Veel succes!
Door Quibus
#2026897
pallas schreef: Dat kan soms later betekenen dat je het alsnog eens van het begin af aan moet oppakken.
Veel succes!
Dan beginnen we gewoon van het begin af aan, ik heb wat dat betreft het wedstrijdseizoen voor Quibus al op 0 gezet. De basis moet weer goed zijn, dat is voor mij het belangrijkste.
En ik neem Cosmo gewoon mee in het proces, daar moet ook nog heel wat aan geschaafd worden  ::). (sprongtechniek, concentratie en zelfstandigheid)
Door pallas
#2026942
Quibus schreef: Dan beginnen we gewoon van het begin af aan, ik heb wat dat betreft het wedstrijdseizoen voor Quibus al op 0 gezet. De basis moet weer goed zijn, dat is voor mij het belangrijkste.
En ik neem Cosmo gewoon mee in het proces, daar moet ook nog heel wat aan geschaafd worden  ::). (sprongtechniek, concentratie en zelfstandigheid)
Kunnen we ook wel samen doen! Didot moet ook weer overnieuw alles doen. Kunnen we elkaar filmen en de vooruitgang analyseren :)

Nox is net bij de fysiotherpeute geweest en die had ook veel tips om haar te laten ontspannen :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door