Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Veerle-scrappyToo
#2021052
:-\  :-\  :-\
Ik ben al gans de tijd aan het twijfelen of ik zou reageren...maar ik vind dat ik het verplicht ben om je mijn verontschuldigingen aan te bieden.  Ik had inderdaad het berichtje gemist waarin je liet weten dat je Sheila vandaag liet gaan.  Mijn bericht was dan ook totaal misplaatst  :-[
Ik wil wel zeggen dat ik het niet heb gezegd met de bedoeling je te kwetsen, ik had het beste met haar voor  :'(  Ik vind het echt spijtig als je ook maar één seconde hebt gedacht dat ik je dat laatste uur niet gunde want dat was niet zo.

Ik hoop dat je mijn verontschuldigingen wil aanvaarden, ik voel me rot dat het zo is moeten gaan.
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.
Door hannabelgje
#2021055
Geen fijn gezicht om te zien inderdaad lijkt mij, maar wel fijn dat ze er zelf geen last meer van heeft gehad. Heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2021062
Veel sterkte de komende tijd, over een poosje kan je met een glimlach terug denken aan de fijne tijd die je met haar gehad heeft .
Door nienk
#2021067
Fijn dat ze nu rust heeft, hoe intens verdrietig het nu voor jou is, door de mooie dingen afgelopen dagen kan je er vast over een tijdje met een goed gevoel aan terug denken. veel sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door