Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2020860
:'(
het is misschien niet wat je wil horen maar...zou het voor haar niet beter zijn als je een einde maakt aan haar lijden?  Je zegt dat ze geen pijn heeft maar wel moeilijk om te ademen.  Ik ben astmapatënte en ik mag heel eerlijk zeggen dat moeilijk ademen , geen lucht hebben echt niet leuk is.  Ook al moet je niets doen, niet bewegen of eender wat, het is niet leuk om zonder lucht te zitten.  Het doet geen pijn...maar het is zo eng om het gevoel te hebben dat je stikt...
Het spijt me als ik je nu een slecht gevoel geef, of nu toch het gevoel hebt dat ze pijn heeft  :-\
Ik weet dat je tijd nodig hebt om afscheid van haar te nemen, en je haar zo lang mogelijk bij je wil hebben maar de vraag is of het eerlijk is om dit van haar te verlangen in deze omstandigheden.

Liefhebben is ook soms kunnen loslaten...

Ik hoop dat je niet kwaad bent omdat ik dit schrijf, ik heb helemaal niet de intentie om je pijn te doen of je nog verdrietiger te maken.
Heel veel sterkte.
#2020884
Nou eigenlijk wel. Weet niet of je goed gelezen heb maar we laten haar zometeen al inslapen. Ja ik weet ook wat het is om het benauwt te hebben heb zelf astmatische bronchitis. dus te zeggen dat ik dit voor me zelf doe is niet eerlijk. Als ik het voor me zelf doe hou ik haar gewoon bij me. Ze plast weer normaal is toch iets? Ik weet heus wel beter. Jammer dat je mij me laatste uurtje niet gunt meer met mijn hond.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door