Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2015980
het is echt raar,gisteren zo vrolijk zo vol leven en nu is hij er niet meer, het is echt onbegrijpelijk.
het is blijkbaar een fikse buikvirus geweest en achteraf gezien had ik toch misschien vannacht moeten gaan,maar dat weet je nooit.
Vanochtend bij de d.a. was hij al erg suf en zijn ontlasting met veel bloed had hij in de ambulance laten lopen, ik wist dat is niet goed,maar je blijft hopen he.
Hij was toen wss al half in shock en is daar niet meer uitgekomen, wat voor virus het was ,geen idee en ik laat ook geen sectie verrichten.
heb wel voor alle zekerheid alle kleden en speeltjes op 90 graden gewassen en zijn kussen en kleed weggegooid.
het hele huis is met dettol, gesopt, voelt wel raar zei mijn vriendin die een soort peettante van Nicky was, het is net of we zijn aanwezigheid willen wegpoetsen, maar ik wil het risico niet lopen dat mijn andere twee honden er iets aan overhouden, dus zekerheid voor alles.
We zijn net afscheid van hem wezen nemen en het is nog steeds gek, hij was nog een beetje warm en je zou zo zeggen he vriend, wakker worden we gaan weg,maar dat was helaas niet mogelijk.
Hij wordt vandaag nog opgehaald door de ambulance om naar het crematorium gebracht te worden.
Al met al ben ik heel blij dat hij geen lange lijdensweg heeft gehad en bovenal kunnen we terug kijken op een prachtige laatste dag, wat heeft hij genoten van de training en het zwemmen, het leek wel een jonge hond,ik probeer dat beeld voor ogen te houden.
Iedereen bedankt voor het medeleven.
Nicky was een kanjer,nooit ruzie, nooit chagerijnig,echt een Golden in hart en nieren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door