Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2005049
Nu we een paar dagen verder zijn...mag ik stilletjes zeggen dat het eigenlijk allemaal met een sisser afloopt.  Ik heb niets extra gedaan uit schrik het allemaal erger te maken maar het natuurlijk goed in de gaten gehouden.  Jeuk viel heel goed mee terwijl de uitslag énorm was.
De uitslag is al heel veel verminderd ( nog een paar plekken) , haar huid herstelt zich blijkbaar zelf en daar ben ik zooooo blij mee.  Bij Nena waren de problemen: jeuk, kapotte poten en de oren die opspelen. De jeuk valt heel goed mee ( voor dit verhaal), de poten zijn EINDELIJK weer  genezen en onder controle en de oren hebben nog niets opgespeeld dit jaar ( terwijl we vorig jaar in maart al bij de dA stonden). 
Ik leef op een klein roze wolkje en zie het positief in maar de grasperiode moet er natuurlijk nog aankomen.  Duimen dat de puur pollen zijn werk verder doet.
Door Lizzy
#2005514
Fijn dat het met een sisser afloopt. En ik duim met je mee dat puur pollen z'n werk doet. Het is dat het over zulke grote stukken verspreid is, de jeuk. Anders zou je honingzalf met cardiospermum kunnen proberen tegen de jeuk... Dat is misschien toch wel een idee voor kleine beginnende plekjes. Vetramil bevat honing + cardiospermum.

Barfplaats wordt gesponsord door