Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1984193
hij heeft niet gelopen, maar wel zijn ogen open gehad en goed gereageerd op zijn naam voor hij mee mocht en nu heeft ie buiten even op het gras "gelopen" en een enorme plas gedaan en gepoept. Het was poepbruine diarree  :P maar ik was er blij mee !!
Ik heb 3 uur met hem daar op de grond gezeten en vond het zelf ook goed dat hij mee naar huis ging, bij mij ligt ie rustiger en warmer dan bij de DA, ondanks de warme lamp  ;)

De klont zelf heb ik meegekregen naar huis (op eigen verzoek) en heb ik uitgeplozen. Het zijn allemaal aan elkaar geklonterde botsplintertjes en ze zaten zo vast aan elkaar dat ik zou denken dat er een tube secondenlijm aan te pas was gekomen. De splintertjes zijn max. een halve cm groot, maar ze zaten heel erg vast aan elkaar !! Dat zou hij nooit zelf uit hebben kunnen poepen  :-X :-X

Nu ligt meneer weer te snurken onder zijn dekentje  :) :)
#1984198
Nynke F schreef: hij heeft niet gelopen, maar wel zijn ogen open gehad en goed gereageerd op zijn naam voor hij mee mocht en nu heeft ie buiten even op het gras "gelopen" en een enorme plas gedaan en gepoept. Het was poepbruine diarree  :P maar ik was er blij mee !!
Ik heb 3 uur met hem daar op de grond gezeten en vond het zelf ook goed dat hij mee naar huis ging, bij mij ligt ie rustiger en warmer dan bij de DA, ondanks de warme lamp  ;)

De klont zelf heb ik meegekregen naar huis (op eigen verzoek) en heb ik uitgeplozen. Het zijn allemaal aan elkaar geklonterde botsplintertjes en ze zaten zo vast aan elkaar dat ik zou denken dat er een tube secondenlijm aan te pas was gekomen. De splintertjes zijn max. een halve cm groot, maar ze zaten heel erg vast aan elkaar !! Dat zou hij nooit zelf uit hebben kunnen poepen  :-X :-X

Nu ligt meneer weer te snurken onder zijn dekentje  :) :)
Wat gek joh! Wat heeft hij gegeten? Heeft hij iets van straat gepikt dat je weet?
#1984204
Lizzy schreef: Wat gek joh! Wat heeft hij gegeten? Heeft hij iets van straat gepikt dat je weet?
Nee, niet dat ik weet  :-\ :-\  het enige wat ik me kan voorstellen is dat hij te weinig heeft gedronken in combinatie met een gedroogd eendenvoetje, ( dat krijgen ze als ontbijt, elk eentje per dag) of dat hij een stukje eendenvleugel niet goed heeft verteerd, maar hij heeft het echt nog nooit eerder gehad.

Ben zo blij dat hij thuis is !!!!


Vervolgvraag :  De littekens??  Die gaan natuurlijk jeuken over een dag of 3, 4, 5 ?? ze zitten aan de zijkant van zijn piemel. Wat moet ik en kan ik dan daaraan doen?? Honingzalf? Tshirt ??
Gebruikersavatar
Door nova
#1984297
Fijn dat hij goed door de ingreep gekomen is, en dat je hem nu weer thuis hebt .
verwen hem maar goed,  dat kan jij best  :) :)

Verder zou ik hem voor binnen een medical petshirt aandoen, en even losmaken als hij naar buiten gaat.
Het zijn hele fijne en gemakkelijke dingen.
Beetje anti-jeuk zalf  doet de rest  :)
Door dana
#1984320
Wat een schrik .. arme Jeppe.
Gelukkig is alles achter de rug en heeft hij nu weer zelf gepoept .
Zoë mijn cavalier paste keurig een rompertje dus op naar de zeeman  ;).
Knuffel voor je lieve ventje en ik hoop dat hij snel weer opgeknapt is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door