Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#231097
Robert Koncarevic schreef: De dierenarts heeft geen huidmonster genomen. Dit heeft ze de vorige keer gedaan (geen diep afkrabsel). Aangezien het beter gaat met Sari, zullen we het nog 4 weken aankijken of er met Carnibest en supplementen verdere verbetering in de situatie komt. Dan is Sari als het goed is ook ontgiftigd.
Behandeling van Stonghold heb ik geweigerd. Vandaar Tea tree tegen de vlooien en Drontal voor de ontworming (om ook lintwormen uit te sluiten).

Als er over 4 weken geen verbetering is (niet te hopen), dan wordt er een uitgebreid onderzoek gedaan. Dan denk ik aan allergietest, (diep)afkrabsel, enz. Ik en de DA hebben goede hoop dat met goed vers voedsel en supplementen de klachten zullen verdwijnen.

Groeten,

Robert en Sari
OK, ik snap het. Nou laten we hopen en duimen dat het de komende weken alleen maar beter met haar zal gaan!!
Groetjes, Lizzy
Door lekker kort
#231461
Robert Koncarevic schreef: De dierenarts heeft geen huidmonster genomen. Dit heeft ze de vorige keer gedaan (geen diep afkrabsel). Aangezien het beter gaat met Sari, zullen we het nog 4 weken aankijken of er met Carnibest en supplementen verdere verbetering in de situatie komt. Dan is Sari als het goed is ook ontgiftigd.
Behandeling van Stonghold heb ik geweigerd. Vandaar Tea tree tegen de vlooien en Drontal voor de ontworming (om ook lintwormen uit te sluiten).

Als er over 4 weken geen verbetering is (niet te hopen), dan wordt er een uitgebreid onderzoek gedaan. Dan denk ik aan allergietest, (diep)afkrabsel, enz. Ik en de DA hebben goede hoop dat met goed vers voedsel en supplementen de klachten zullen verdwijnen.

Groeten,

Robert en Sari
Heel goed dat je die Stronghold behandeling hebt geweigerd, ik hoop ook dat Sari nu snel opknapt.
Door tweedy
#231706
Hallo Robert,

Misschien heb ik er overgelezen , maar is je hondje nog niet onderzocht op Atopie ?
Ik zou zeker een Dierenarts/Dermatoloog raadplegen, eventueel in een dierenkliniek.
#238723
Eindelijk eens goed nieuws.

SARI IS ZO GOED ALS VAN DE JEUK AF!!! :D :D :D

Bedankt voor jullie adviezen. Het heeft heel veel bijgedragen aan het herstel van Sari.
En nu maar hopen dat het niet meer terugkomt en dat het beetje jeuk dat nog over is helemaal verdwijnt.

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van Sari zonder kap. Kunnen jullie ook een indruk krijgen hoe hij er nu uitziet.

Groeten,

Robert en Sari
Door gonny
#238724
Robert Koncarevic schreef: Eindelijk eens goed nieuws.

SARI IS ZO GOED ALS VAN DE JEUK AF!!! :D :D :D

Bedankt voor jullie adviezen. Het heeft heel veel bijgedragen aan het herstel van Sari.
En nu maar hopen dat het niet meer terugkomt en dat het beetje jeuk dat nog over is helemaal verdwijnt.

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van Sari zonder kap. Kunnen jullie ook een indruk krijgen hoe hij er nu uitziet.

Groeten,

Robert en Sari
OOO, wat fijn!!!! :D :D :D
er is niets zo erg als jeuk hebben........
ben heel benieuwd naar Sari!!!! :D
#238729
Robert Koncarevic schreef: Eindelijk eens goed nieuws.

SARI IS ZO GOED ALS VAN DE JEUK AF!!! :D :D :D

Bedankt voor jullie adviezen. Het heeft heel veel bijgedragen aan het herstel van Sari.
En nu maar hopen dat het niet meer terugkomt en dat het beetje jeuk dat nog over is helemaal verdwijnt.

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van Sari zonder kap. Kunnen jullie ook een indruk krijgen hoe hij er nu uitziet.

Groeten,

Robert en Sari
Hee geweldig zeg! Dit is echt goed nieuws!

Ter lering zou het best wel interessant zijn om op een rijtje te zetten wat jullie allemaal gedaan hebben om zover te komen. Zou je dat willen doen?

Nou, in ieder geval : van harte gefeliciteerd!
Groetjes, Lizzy
#238779
Robert Koncarevic schreef: Eindelijk eens goed nieuws.

SARI IS ZO GOED ALS VAN DE JEUK AF!!! :D :D :D

Bedankt voor jullie adviezen. Het heeft heel veel bijgedragen aan het herstel van Sari.
En nu maar hopen dat het niet meer terugkomt en dat het beetje jeuk dat nog over is helemaal verdwijnt.

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van Sari zonder kap. Kunnen jullie ook een indruk krijgen hoe hij er nu uitziet.

Groeten,

Robert en Sari
Ohw wat een super nieuws !!!!!!!!!!!! :D :D :D :D Ben echt blij voor jullie ;). Niets is zo erg als constant heftige jeuk hebben, dat weet ik inmiddels wel ( Dos heeft ook problemen met zn huid en mijn verloofde ( :P ;D ) ook ).

Zou het inderdaad heel leerzaam vinden als je hier neer zou willen zetten wat jullie allemaal gedaan hebben bij Sari... Kunnen veel mensen vast veel van leren, en misschien helpt het mij ook weer een stap verder in mijn eeuwige strijd tegen de jeuk van Dos ( al is het al veeeeeeeel minder dan eerst, het is nog niet helemaal goed.... ).

Geef Sari een lieve knuffel van ons en wacht op de foto's ;) ;D.
#238876
Wat geweldig dat Sari zo opknapt! :D
Ik weet zeker dat hij binnenkort voorgoed van de jeuk af is ;)
Misschien ook een idee om zijn broertje op versvlees te zetten?
Die heeft toch dezelfde klachten?
Als de eigenaren dat willen natuurlijk....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door