Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#229093
Nitus schreef: Gelukkig is de ontsteking weg! :) Nu maar hopen dat haar pijnlijke oren ook snel verleden tijd zijn.
Nogmaals beterschap :-*.
Dank je!! Haar oren lijken iets op te knappen nu, na twee keer spoelen, maar dat weet ik niet zeker. Ze worden iig niet slechter!!
#229643
Stukken en stukken beter, dank je :-* Haar oren zijn weer rose ipv fel rood en met het zoute water is nog aardig wat viezigheid uit haar oren gekomen. Het doet nu ook niet echt pijn meer.We spoelen nog een paar dagen door en dan hopen we dat het over is. Wat wel heel vervelend is, is dat haar oren zo lang pijn gedaan hebben dat ze er niet geaaid wilde worden en dat ze nu dus een beetje kopschuw is als iemand haar op haar hoofdje wil aaien. Het wordt wel minder, aangezien ze zelf ook doorheefd dat het geen pijn meer doet, maar toch.
#229645
He wat fijn Helen. Gelukkig maar en tsja...dit was voor Kuma beslist geen leuke ervaring maar langzaam aan zal het vertrouwen wel weer terug komen hoor.
Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken. Ons eerste hondje heeft zijn hele leven een zielig pootje gehad ;) Dit was nadat een gebroken pootje weer genezen was, maar als wij zeiden ..Ahhh zielig pootje....deed hij het omhoog ;D
#229667
Gelukkig dat het weer beter gaat met Kuma :D, en met de tijd zal ze ook wel weer merken dat aan haar oortjes frunnikken eigenlijk best wel lekker is ;). Geef d'r maar een lekkere maar voorzichtige knuffel :-*.
#230987
Las dit allemaal nu pas Helen, en was aan het denken; misschien heeft Kuma troep in haar oortjes gekregen tijdens dat rollebollen met Andor in Chaam ? Gelukkig dat het nu weer beter gaat met haar. Geef haar maar een dikke knuf van Andor en mij. :-*
#231170
Gelukkig is de ontsteking over !!! Ik denk ook dat ze met de tijd wel weer doorkrijgt dat oortjes kriebelen ERG lekker is :D ( dos gaat scheeld kijken en trekt een hele gekke bek als ik zijn oortjes krabbel, zo lekker vind hij het :D ). Lieve knuffel voor Kuma :-*
#231233
Dank jullie wel voor alle lieve woorden!!! Met Kumas oortjes gaat het weer helemaal goed. De ontsteking en de allergische reactie zijn helemaal weg. Wel heb ik druppels moeten halen voor haar ogen, aangezien die met de oren mee waren gaan doen :( en het niet uit zichzelf opknapte. Maar dat leed is ook bijna geleden.

Nelly, Kuma rollebolt dagelijks met andere honden, dus ik denk niet dat dat het is geweest...Ik denk dat het te maken heeft gehad met de stress van de verhuizing en alle nieuwe indrukken. Dat vergt behoorlijk veel van zo'n klein puppedupje.

:-* Helen
#231234
Eidos schreef: Gelukkig is de ontsteking over !!! Ik denk ook dat ze met de tijd wel weer doorkrijgt dat oortjes kriebelen ERG lekker is :D ( dos gaat scheeld kijken en trekt een hele gekke bek als ik zijn oortjes krabbel, zo lekker vind hij het :D ). Lieve knuffel voor Kuma :-*
Ze is al niet meer schuw aan haar hoofdje!!! Het was direct over toen we stopten met de oorspoelingen!!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door