Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door May Linn
#1917450
Lizzy schreef: Ik help het je hopen! Wij hebben best lopen tobben met de gebroken staart van Brutus. Want omdat ze er mee kwispelen, geneest het vrij slecht weer aan elkaar, het bot. Brutus z'n topic staat hier vast nog wel ergens op Barfplaats.

Succes in ieder geval met I-My!
Ik had dat verhaal al gelezen ja, zat je niet mee toen  :-\
Ik hoop dat het bij I-My gewoon goed geneest, al ga ik daar wel vanuit.
Het is maar een klein hondje en ze kwispelt eigenlijk altijd naar beneden en tikt eigenlijk nooit ergens tegenaan met haar staart.
Hij staat verder ook mooi recht.
Maar ik hoop dat ie ooit weer in een mooie krul gaat komen zodals op mijn onderschrift.
Door Truus
#1917514
Lizzy schreef: Ik help het je hopen! Wij hebben best lopen tobben met de gebroken staart van Brutus. Want omdat ze er mee kwispelen, geneest het vrij slecht weer aan elkaar, het bot. Brutus z'n topic staat hier vast nog wel ergens op Barfplaats.

Succes in ieder geval met I-My!
Had Leo toen niet een spalk gemaakt of iets dergelijks?
Door Lizzy
#1917660
Ja, Leo had een spalk gemaakt van isolatiemateriaal van verwarmingspijp. En dat vast getaped aan zijn staart. Jammer dat ik de foto niet meer kan vinden.....

Ik heb wel een foto van de breuk:

Afbeelding
Door **Jolanda**
#1918039
Ach jee, arme I-Me.

Hopen dat het snel geneest en haar krul terugkomt ;)

Het is wel een pechvogel he. :-\

Even voor de zekerheid he...want het zit me niet lekker en blijf het me afvragen:
Het kan toch niet door 1 van mijn honden zijn gekomen he? Die hebben toch beide geen aandacht aan I-Me gegeven ??? ...als je dat vermoeden wel hebt moet je me dat wel zeggen ;) Dan kan er iets geregeld worden ;)
Door Pedro98
#1918087
Ja soms snap je niet hoe ze het voor elkaar krijgen Pedro heeft het ook gehad, en hebben ook geen idee wat er gebeurt kan zijn geweest. Maar de breuk is altijd voelbaar geweest maar had er niks geen last van.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door