Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1914359
Jemig he!! Das echt slecht knoopwerk!!! Die dierenarts zou zn papieren in moeten leveren!!!!
Huid kan ook wat roder zijn door de betadine (mag toch hopen dat ze dat wel gebruikt hebben!!!)
Succes!! en ik zou zeker op zoek gaan naar een andere da!!!
#1914497
Zo net met de mond los alles door gelezen, wat ziet dit er naar uit zeg. Hebben hier geen teefje maar heb nog nooit gezien dat zo iets op deze manier word afgehandeld en wat al eerder is gezegd snel laten na kijken door een andere DA. brrrrrrrrrr de rillingen lopen me nog over de rug als ik naar de foto's kijk.
#1914628
En dit broddelwerkje kostte €320,00 met de mededeling als er iets was dan wist de eigenaar het telefoonnummer wel.....Er is niet gebeld de volgende dag om te informeren hoe het ging...Gelukkig dat er in België ook een mogelijkheid bestaat om een klacht in te dienen..........
#1914794
marnou schreef: En dit broddelwerkje kostte €320,00 met de mededeling als er iets was dan wist de eigenaar het telefoonnummer wel.....Er is niet gebeld de volgende dag om te informeren hoe het ging...Gelukkig dat er in België ook een mogelijkheid bestaat om een klacht in te dienen..........
Wat blief? En die heeft ook nog het lef om voor dit gebraggel geld te vragen?  Ik zou zeker een klacht indienen tegen die sapstengel, daar was ik nog niet klaar mee als die Pixie zo mishandelde.

Zo iemand moesten ze per direct alle bevoegdheden intrekken, snap niet dat hier niets aan gedaan wordt, en dan ook nog de arrogante manier van afhandelen.
#1914836
vanaalst schreef: zou eens een goed gesprek met meneer de da aangaan alvorens naar een ander te gaan!
Ik zou nooit van me leven met 'n ander dier naar deze DA terug gaan!!
Maar zou alleen naar deze DA terug gaan, nadat 'n andere DA dit eerst heeft nagekeken!!
En dan pas zou ik zonder hond naar de DA stappen en hem heel duidelijk laten weten wat je er van vind...schandalig, te erg voor woorden. :o :o
En ik zou zeker 'n klacht indienen...
Ik hoop dat Lila weer vlug zal opknappen :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door