Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1913918
Sorry dat ik niet eerder heb geantwoord, maar ik ben Loesje gisteren bij Gertruida op wezen halen.

Met lila gaat het prima. Ze geneest voorspoedig en de vulva begint ook te slinken. Ze plast gelukkig ook weer goed.
ik denk dat we al met al blij kunnen zijn dat ze geopereerd is.

Dit is een foto van de wond van Lila de volgende ochtend gemaakt.

Afbeelding

Als ik dat zo zie hoog tijd voor een andere dierenarts...... >:(
#1913938
marnou schreef: Ze geneest voorspoedig en de vulva begint ook te slinken.
Die vulva slinkt waarschijnlijk door de antibiotica die is gegeven voor de operatie, nu maar hopen dat ze niet vreselijk schijnzwanger wordt doordat ze op hoogtepunt van loopsheid is gesteriliseerd.  :-\
#1914024
*Dorothea* schreef: Die vulva slinkt waarschijnlijk door de antibiotica die is gegeven voor de operatie, nu maar hopen dat ze niet vreselijk schijnzwanger wordt doordat ze op hoogtepunt van loopsheid is gesteriliseerd.  :-\
Dat is goed om te weten, ik zal het doorgeven. Is daar nu preventief al wat aan te doen? Het cavaliertje woont in België en volgens mij is homeopathie daar niet zo ingeburgerd als hier.
#1914034
marnou schreef: Sorry dat ik niet eerder heb geantwoord, maar ik ben Loesje gisteren bij Gertruida op wezen halen.

Met lila gaat het prima. Ze geneest voorspoedig en de vulva begint ook te slinken. Ze plast gelukkig ook weer goed.
ik denk dat we al met al blij kunnen zijn dat ze geopereerd is.

Dit is een foto van de wond van Lila de volgende ochtend gemaakt.

Afbeelding

Als ik dat zo zie hoog tijd voor een andere dierenarts...... >:(
Wat is dat voor een geknoop, een kind kan dat nog beter..weet je 100% zeker dat het een dierenarts is die geslaagd is voor de opleiding of een hobbyist die wat bijverdient? Ik zou daar dus absoluut niet meer heengaan en voor de zekerheid snel naar een andere DA om te laten controleren of dat prutswerk goed gedaan is.
#1914200
Ik ben hier ook van geschrokken en heb met opzet de foto dan ook hier neergezet om te laten zien hoe een dierenarts ook kan werken...ik ben dit zo nog nooit tegengekomen, de operatiewonden zagen er altijd mooi verzorgd uit en bij soortgelijke operaties wordt in Nederland volgens mij vaak binnenwaarts gehecht dan heb je ook de kans op knabbelen aan de hechtingen niet en anders is het netjes gehecht in tegenstelling tot dit....Volgens mij is de tondeuze ook lekker over de huid gehaald....ik begrijp dus niet dat je als kundige dierenarts zulk werk af durft te leveren....Hieruit blijkt voor mij geen liefde en trots voor je werk....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door