Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1909813
Hoi Natasja,

Ruim een jaar geleden had Sophie vergelijkbare klachten, heel veel drinken en heel veel plassen (en inderdaad ook binnen plassen).
Ze bleek toen niet alleen een blaasontsteking te hebben maar ook een leverontsteking...... Toen de leverontsteking behandeld was (AB en dieet) verdwenen het vele drinken en plassen ook.....
#1911664
Zo, het is weer gelukt om een plasje op te vangen (alleen liep Beau tegen de pollepel toen hij klaar was met plassen, dus de helft lag er meteen weer uit  ::)) en ik heb net de uitslag gekregen. De kristallen zijn nog steeds te zien in de urine, maar omdat hij sinds de kuur niet meer binnen geplast heeft, én ik de laatste twee dagen het idee heb dat het drinken ook minder wordt, hebben we besloten om het even aan te kijken, en als de klachten terugkomen of erger worden, weer verder te kijken. Voor Dorothea: het soortelijk gewicht was vorige keer 1.020, dit keer 1.037, volgens de DA een duidelijke verbetering. PH was beide keren 6,5, dus netjes volgens mij?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door