Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#1920772
Fijn dat het achter de rug is Riek! Ik vind de foto's erg interessant om te zien, maar ik vroeg me af of het voor jou niet moeilijk is/was om je meisje zo onder zeil te zien?

Geef haar maar een voorzichtig knuffeltje, hopelijk knapt ze iedere dag een beetje meer op  :-*
Gebruikersavatar
Door Riek
#1920836
*Natasja* schreef: Fijn dat het achter de rug is Riek! Ik vind de foto's erg interessant om te zien, maar ik vroeg me af of het voor jou niet moeilijk is/was om je meisje zo onder zeil te zien?

Geef haar maar een voorzichtig knuffeltje, hopelijk knapt ze iedere dag een beetje meer op  :-*
Raar misschien, maar daar heb ik totaal geen moeite mee.
Ik heb er wel moeite mee als ze pijn heeft en dat laat merken. Niet dat ze dat niet moet doen, maar dat snijdt me door mijn hart heen.
En ik heb natuurlijk alleen maar op foto gezien dat ze onder zeil was. Ik denk dat ik het "in het echt" misschien wel moeite mee zou hebben.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1921377
Riek schreef: Raar misschien, maar daar heb ik totaal geen moeite mee.
Ik heb er wel moeite mee als ze pijn heeft en dat laat merken. Niet dat ze dat niet moet doen, maar dat snijdt me door mijn hart heen.
En ik heb natuurlijk alleen maar op foto gezien dat ze onder zeil was. Ik denk dat ik het "in het echt" misschien wel moeite mee zou hebben.
Dat is ook sneu om aan te horen  :-\
Hopelijk zakt de pijn snel weg!
En kan ze snel weer rennen en doen.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1921712
Vannacht is het beter gegaan met Femke. Ze wilde rond 4 uur van de bank af naar haar kussen in de huiskamer, daar werd ik wakker van. Dus heb ik haar op de grond gezet. En om half 7 werd ik wakker omdat ze bij het kattenluik stond te krabben. Toen is ze even buiten geweest voor een plas.
Heb net een rondje met Boris (Jan had hem om 7 uur al uitgelaten)gelopen en heb toen Femke mee genomen op de arm. Bij het veldje heb ik haar even op de grond gezet en 10 meter laten lopen, maar dat ging niet echt van harte.
Haar eten en drinken moet ik nog aandragen. Ze gaat nog niet naar haar bakjes om dat te doen.
Toch merk ik aan haar manier van liggen dat ze minder pijn heeft.
Vanmiddag mag ze weer een rondje mee.
Door Hilde-papillon
#1921932
Wat fijn dat je toch kan merken dat Femke vandaag al minder pijn heeft.
Goed dat ze ook al een wandelingetje deed...
Nog heel veel succes met haar revalidatie!!
Groetjes
Hilde
Gebruikersavatar
Door kira
#1922247
Goed zo Femke, iedere dag een beetje beter.

Fijn Riek dat je haar kunt dragen en dat ze zo toch even mee kan "wandelen".
Gebruikersavatar
Door Riek
#1923128
tja, wat zal ik eens zeggen. Veel verbetering met gisteren is er niet. Eigelijk niets. Ze loopt totaal niet. Ze ligt een beetje te vegeteren. Ze kijkt wel allert , als ze niet slaapt.
Als ik haar eten er neer zet, dan gaat ze wel die hele meter naar haar bakje hinken en dan weer terug. Ze drinkt alleen als ik het haar aanbied. Ook als er iemand thuis komt of op visite komt dan kijkt ze wel maar komt niet van haar plek af. Ik heb net het topic van Linga nog eens door gelezen, om te zien wanneer zij ging lopen en wanneer ze haar zere poot ging gebruiken. En datwas toch al na 2 of 3 dagen. De Erwt denkt er nog niet over. ik heb net weer een klein rondje met Boris gelopen en heb Femke aan de riem mee genomen. Ze heeft dus een klein rondje (500 meter) moeten lopen nu. Dat doet ze wel, maar niet van harte en op 3 poten. Maar ze moet gewoon lopen. Al is het op 3 poten, ze moet wel in conditie blijven en volgens mij als ze de hele dag ligt wordt ze daar ook niet vrolijker van.
Heb gisteren een foto van de wond gemaakt. Het ziet er erg netjes uit.
Afbeelding
Afbeelding
Door Nynke
#1923232
ik denk dat ze gewoon nog pijn heeft of misschien "bang" is om het te voelen, waardoor ze op 3 voetjes blijft lopen. Ze is natuurlijk maar zo licht, dat het voor haar niet echt een belasting zal zijn voor haar andere pootjes  :-\ :-\  of zie ik dat niet goed ?

Ik schat in dat ze echt morgen of overmorgen wel het voetje weer op de grond zet :)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1923528
De wond ziet er inderdaad mooi uit.
Heeft je da niet gezegd wanneer hij verwacht dat ze hem weer gaat gebruiken? Anders misschien even bellen?
Dikke knuffel voor je erwtje :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door