Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Gertruida.
#1868061
Sylke is gelukkig thuis ze heeft nog  pijn en we hebben antibi mee gekregen , vrijdag weer terug op controle .    Het eten ziet ze nog niet zo zitten hoop dat dat  toch wel komt , ze is altijd moeilijk met eten geweest .Sylke ligt nu lekker te slapen  ze is ook erg moe !
Door Nynke
#1868188
Wat heerlijk dat ze weer thuis is onder Guurt's vleugels !!!!!!!!!!!!!!  Maak maar de lekkerste hapjes voor haar klaar !!!!!!!!
Door bloemetje
#1868655
gertruida schreef: Sylke is gelukkig thuis ze heeft nog  pijn en we hebben antibi mee gekregen , vrijdag weer terug op controle .    Het eten ziet ze nog niet zo zitten hoop dat dat  toch wel komt , ze is altijd moeilijk met eten geweest .Sylke ligt nu lekker te slapen  ze is ook erg moe !
Fijn dat ze weer thuis is Guurt. Nou die pijn nog weg  :-* :-* :-*
Door Gertruida.
#1869681
Sylke heeft lekker geslapen en vanmorgen een mooie poep gedaan , goed van kleur , goed van vorm  wat kan je blij zijn met drol he , heb drol in zakje mee genomen naar binnen en  ik zeg tegen Rosa kijk eens wat een mooie drol . Maar het eten is drama , ze mag geen rauw vlees  , dus ik heb blikjes en tinnetjes met vlees maar ze moet het echt niet , ook geen gekookte kip . Nu heb ik vanmiddag magere runderlappen gekocht en  dat wilde ze wel . maar Rosa  durft het toch niet aan omdat het gezegd is niet rauw . Toen  even het vlees in warm water gelegd en dat at ze ook op . Nu weten we het niet meer wat goed of slecht is .
Door Erna
#1869982
Barfplaats OMA schreef: Sylke heeft lekker geslapen en vanmorgen een mooie poep gedaan , goed van kleur , goed van vorm  wat kan je blij zijn met drol he , heb drol in zakje mee genomen naar binnen en  ik zeg tegen Rosa kijk eens wat een mooie drol . Maar het eten is drama , ze mag geen rauw vlees   , dus ik heb blikjes en tinnetjes met vlees maar ze moet het echt niet , ook geen gekookte kip . Nu heb ik vanmiddag magere runderlappen gekocht en   dat wilde ze wel . maar Rosa  durft het toch niet aan omdat het gezegd is niet rauw . Toen  even het vlees in warm water gelegd en dat at ze ook op . Nu weten we het niet meer wat goed of slecht is .
Fijn dat het wat beter gaat Guurt. Waarom mag ze geen rauw van de dierenarts? Amber heeft vorig jaar ook een buikvliesontsteking gehad en die bleef wel gewoon rauw eten. Wel licht verteerbaar maar dat ging er goed in.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1871651
Is zou het gewoon rauw geven, zou niet weten waarom niet. Dat was ze ook gewend.
De enige beperking is weinig vet. Verder niets.
Gebruikersavatar
Door kira
#1872203
Theemuts had na de buikvliesontsteking ook geen rauw beperking. Dus ik zou of even aan de da vragen waarom niet rauw (als hij een brokman is, is dat wellicht de reden), en anders vertrouwen op Hitam, zij is tenslotte ook da.
Door Gertruida.
#1872584
Sylke is weer op controle geweest en da staat er versteld van dat ze  weer staartzwaaiend binnen kwam lopen , hij had er ook een zwaar hoofd in gehad ., maar gelukkig is ze er nog .  Ze eet wat  steeds kleine beetjes , mager rundvlees en kip filet  anders wil ze niet voorlopig  en ze  poept en plast dus dat werkt ook weer  gelukkig . Maar wat een angstige dagen hebben we achter de rug . Bedankt voor jullie lieve woorden en steun  ook namens Rosa ! :daisy:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door