Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door millyckk
#1864246
Lizzy schreef: Zijn het altijd dezelfde dagen, dat hij ruikt?
Als je bedoelt dat er een soort schema in zit ( 4/5 dagen niet en 2 dagen wel), nee dat niet. Kan ook 6 dagen niet en 1 dag wel zijn.  Ik kan er geen "schema"in ontdekken.
De dagen dat hij niet ruikt, hebben nu duidelijk wel de overhand dus die visolie brengt wel verbetering. Zit er aan te denken om 2 x daags visolie te geven of zou dat teveel zijn? Kan je visolie overdoseren?
Door Lizzy
#1865819
*milik* schreef: Als je bedoelt dat er een soort schema in zit ( 4/5 dagen niet en 2 dagen wel), nee dat niet. Kan ook 6 dagen niet en 1 dag wel zijn.  Ik kan er geen "schema"in ontdekken.
De dagen dat hij niet ruikt, hebben nu duidelijk wel de overhand dus die visolie brengt wel verbetering. Zit er aan te denken om 2 x daags visolie te geven of zou dat teveel zijn? Kan je visolie overdoseren?
Nee, op zich kun je visolie niet overdoseren. Hij kan er wel diarree van krijgen. Welke visolie geef je nu?
Door Lizzy
#1867734
*milik* schreef: Hij krijgt nu de Omega 3 Visolie 1200 mg. extra sterk, van de Tuinen.
En hoeveel EPA en DHA zit er in, per capsule? Want vaak ben je handiger (en beter en soms zelfs goedkoper) uit met een geconcentreerder merk, waar je minder van hoeft te geven.
Door millyckk
#1869434
EPA en DHA staan niet apart vermeld. Er staat dat 1 capsule 1200 mg visolie bevat, totaal aanwezige Omega 3 vetzuren: 360 gr . Is dat genoeg?
Door Lizzy
#1870221
*milik* schreef: EPA en DHA staan niet apart vermeld. Er staat dat 1 capsule 1200 mg visolie bevat, totaal aanwezige Omega 3 vetzuren: 360 gr . Is dat genoeg?
Wat gek dat ze dat niet vermelden! Want dat is namelijk essentieel. Ik zou zelf een ander merk proberen. Ik heb goede ervaring met die van Royal Green. Ook te koop bij de Tuinen.
Door Lizzy
#1870222
Royal green: 1 capsule bevat: 79% Omega-3 (530 mg. EPA / 160 mg. DHA & 100 mg. overige Omega-3) per capsule. Hierdoor is 1 capsule voldoende voor uw dagelijkse dosis.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door